Upgrade bij Turkish Airlines

Discussie in 'Star Alliance' gestart door Arjan69, 12 feb 2019.

  1. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Eerlijk gezegd niet opgevallen. Ben niet brutaal behandeld. De Engelse taal is idd niet iedereen machtig, maar de gangbare woorden lukken wel hoor.
    De security duur wisselde. Langste was 10 minuten denk ik.
     
  2. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Neem genoeg tijd voor de terminal met de winkels en restaurants. Het is wijds, hoog en groots. Genoeg te zien en te shoppen.
    Vanuit de lounge kijk je zo de terminal in terwijl je zit te eten of een bakkie doet. Leuk hoor.
     
  3. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    298
    Het probleem in Turkije naast een eventuele taal barrière is dat de manier van benaderen een cultureel dingetje is. Het is de toon die de muziek maakt.
    Ik heb daar geen moeite mee, kom er genoeg, maar ik zie wel eens verhitte gesprekken en dat komt omdat men elkaar niet begrijpt...
    Daarnaast is de werkethiek ook wel wat andere dan in Europa.
     
    Mikey vindt dit leuk.
  4. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    288
    Trofeepunten:
    63
    Nu op de terugweg uit IST naar AMS uit JNB. Eerste leg was e 450 voor upgrade aan de gate, niet gedaan. De 2e leg een gratis upgrade:)
    Jammer genoeg wel op een oude 330. 2-2-2
    Maar evenwel welkom , eco is eigenlijk niet te doen voor ons Nederlanders. Extreem kleine zitplaatsen.

    Vliegveld van IST viel me erg mee, wel veel lopen idd, lang taxiën beide keren, Indrukwekkende airport. Mooie lounge, lekker vers bereid eten. Viel me wel op dat een hoop dingen al aardig versleten waren. Meubilair etc.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2020
    Jurian vindt dit leuk.
  5. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    288
    Trofeepunten:
    63
    Iemand nog tips voor een goedkope run met TK ? Ik vind ze erg duur, en bijna alle vluchten lopen over IST. Nog 6000 status Miles en dan 24 maand Gold.
     

Deel Deze Pagina