Etihad Guest

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door spinning_around, 3 jul 2014.

  1. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Ok, sinds wanneer kun je partner award space zoeken op de site van Etihad zelf? Ik dacht dat daar alleen maar vluchten van Etihad te boeken waren. Heb mijn award met WY telefonisch laten boeken (Augustus 2017).
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nee, dit is de site van Oman Air. Volgens mij moet je voor het boeken inderdaad bellen.
     
  3. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    ok, lijkt verdacht veel op die van Etihad Guest. Dan heeft Oman Air dit nog niet zo heel lang geleden laten invoeren.
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ja, het is ook wel een beetje verstopt hoor. Je moet eigenlijk net doen alsof je een gewone vlucht wilt boeken. Vervolgens moet je aanklikken dat je met miles wilt betalen. Vervolgens krijg je gewoon de revenue vluchten te zien en moet je nogmaals op "miles" klikken.
     
    Goffe de Boer vindt dit leuk.
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nou gaat weer lekker. Had mail gestuurd met transfer request. Reactie bleef uit. Twitter berichtje gestuurd. Je kunt beter bellen zeiden ze. Gedaan, 30/K punten overgeschreven.

    Twee uur later. Mailtje van IHG. Die transfer is geregeld hoor! Hoppa, weer 30/K weg. .. .

    Heb gevraagd om dat maar even ongedaan te maken, maar dat zullen ze wel niet doen. Nou ja, dan maar business boeken. 30/K is niet het einde van de wereld gelukkig.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  6. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Ik kreeg vandaag een mail van Etihad dat ze me upgraden naar Silver. Heb vorig jaar 4 economy vluchten met ze gemaakt dus was volgens mij nog ver van Silver. Toch wel leuk dat ze 1 keer boeken al als loyalty zien.

    Etihad Silver.jpg
     
    Amsterdam, MoonJ, arjen05 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Zojuist onderstaande e-mail ontvangen dat van Etihad Guest inzage hun 15 jarig bestaan. Met een aantal leuke acties, waaronder 1500 gratis Guest miles voor iedereen (bestaande en nieuwe leden) die zijn gegevens achterlaat op hun actiepagina!

    [​IMG]


    Voor iedereen die de mail niet ontvangen heeft, hierbij de link om de 1500 miles te scoren: https://www.etihad.com/en/guest/campaigns/birthday-celebration
     
    Thijsk, Ambtenaruh en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  8. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Zojuist een mailing ontvangen van Etihad Guest namens de CEO van Etihad ‘Tony Douglas’ dat ze de statussen weer verlengen:

    Your Tier Status will be extended

    At the start of the pandemic, I promised that no Etihad Guest member would lose their existing Tier Status during this time. Well, that’s a commitment I still stand firm by.

    The expiry of your Tier Status will now be extended until 30 June 2022, if you don’t meet the minimum requirements. We will also continue to reduce all Tier Miles and Tier Segment requirements to 80%, making it easier for you to reach your next Tier Status and unlock even more rewards.”
     
    Sandor vindt dit leuk.
  9. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Ben er gisteren achter gekomen dat Etihad Guest miles vrij simpel te verlengen zijn. Ik was al op zoek gegaan naar partners van Etihad waarmee mijn vrouw en ik een vlucht konden uitvoeren zodat onze miles niet zouden vervallen maar kwam na het lezen van een aantal artikelen erachter dat de geldigheid van je miles ook wordt verlengd als je miles koopt, je ze via IHG of Hilton transfert en als het goed is ook als je via de Etihad Guest shopping portal een hotel boekt. Dit laatste kan via Booking.com, echter duurt dat wel minimaal 64 dagen voordat deze miles worden bijgeschreven.
    Voor mijn vrouw heb ik gisteren voor 20 euro aan miles gekocht en vandaag is inderdaad zichtbaar dat haar miles qua geldigheid zijn verlengd. Heel fijn als je er nogal wat hebt staan die anders zouden verlopen. Voor mijzelf heb ik voor nog geen 5 euro een non refundable overnachting op Bali geboekt.... nu ruim 2 maanden afwachten om te kijken of dat voor mijn miles de geldigheid verlengd.
     

Deel Deze Pagina