AirBerlin: TopBonus

Discussie in 'oneworld' gestart door Edwin, 26 okt 2016.

  1. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb nooit wat gezien…
     
  2. Roeldevries

    Roeldevries Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Hmmm... vaag dat jij daar iets van hebt gehad en ik niets. Ik had meer dan 100.000 miles voor zover ik me kan herinneren. Het was 0,36 cent per mile, toch nog 360+ euro wat ik had moeten krijgen...

    Edit: Heb net eens geprobeerd in te loggen bij de curator, zowaar lukte dat (al vaker geprobeerd in de afgelopen jaren, nooit gelukt). Mijn claim staat nog gewoon open. Er is deze maand nog een update geweest op de website van de curator. Ben benieuwd, blijkbaar heb ik 501 eur tegoed
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2021
  3. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik moest er een paar weken geleden aan Topbonus denken. Mijn laatste mail dateert van mei 2018. Net als @Roeldevries even ingelogd en mijn claim staat ook nog open.
     
  4. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
  5. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
  6. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Dat faillissement heeft me wel nog een prachtige volwaardige status match naar Iberia opgeleverd, waar ik nog vaak gebruik van heb gemaakt bij American Airlines. Heerlijke lounges, ook in mierennesten zoals Miami, en geen KLM-gedoe zoals alleen voordelen voor jezelf: iedereen in de boeking krijgt gratis bagage, upgrades (KLM luistert u?) en priority.
    Stukje beter dan de status matches van tegenwoordig. De miles nooit meer teruggezien bij TopBonus, maar de bijkomende voordelen bij andere airlines des te meer.
     
    Amsterdam, VinceG en Daeni vinden dit leuk.
  7. Roeldevries

    Roeldevries Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ja, ik had die statusmatch ook gedaan en Lufthansa match, al snel verhuiste ik daarna naar America en werd zo'n beetje gewongen United Airlines te vliegen... Inmiddels weer in NL en zit aan de waardeloze KLM vast... Helaas, er zijn zoveel betere programma's dan KLM...
     
  8. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    Top bedrijf dat KLM joh :cool:, je hoeft er niet mee te vliegen ...
     
    Ruut, DirkOnTour en TimH vinden dit leuk.
  9. Roeldevries

    Roeldevries Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    KLM is prima, maar FlyingBlue? Mhoa... Tot nu toe nog niet veel aan gehad, maar misschien verandert dat als ik Gold member word. Het priority boarden met Silver status is me nog steeds niet duidelijk en wordt sowieso niet aangegeven bij de gate.
     
  10. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    Bij Silver moet je het vooral hebben van de bagage en bij boarden zit je standaard in zone 3. Vanaf Gold wordt het m.i. pas interessant (lounge-toegang, Sky Priority/zone 2)...
     
    MichaelNight, lloydje33 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  11. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Nou KLM wordt steeds minder prima wat mij betreft :(
     

Deel Deze Pagina