Aegean Airlines

Discussie in 'Star Alliance' gestart door Lionell, 1 okt 2014.

  1. Itachimaru

    Itachimaru Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Weet er iemand of je met star alliance gold ( Aegan) Vrouw ( gast) en 2 kinderen onder de 10jaar mee in de lounge mag nemen? Alleen is het nooit een probleem... :-D
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Indien je de app van Aegean nog niet gebruikt, installeer die dan op je smartphone, inloggen met jouw accountgegevens en dan verdien je 500 miles! :)
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  3. leninislost

    leninislost Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    3
    Vraag,

    Ik overweeg om mijn aegean nummer door te geven aan air china voor de miles. Maar ik weet niet of aegean mijn beste route is om star alliance gold te halen, of dat ik ze beter bij phoenix miles kan laten bijschrijven of een andere partij die air china miles accepteert? Ik reis meestal intercontinentaal bussiness class bij de goedkoopste aanbieder, dus gebruik miles voor upgrades of award flights business class. Boek soms een economy flight om bij startpunt van de goedkoopste aanbieder te komen.

    Ik reis bij air china in business (R, is 125% bij aegean).

    mijn vluchten met daarbij de bijbehorende kilometers:

    · FRA - PEK R DEC2017 (4840 distances)

    . PEK -AKL R DEC2017 (6479 distance)

    · SYD - PEK R JAN2018 (5571 distance)

    · PEK - FRA R JAN2018 (4840 distance)

    . Fra - Pek R Mei2018 (4840 distance)

    . PEK - HND R Mei2018 (1313 distance)

    . HND - PEK R Mei2018 (1313 distance)

    . PEK - FRA R Mei2018 (4840 distance)

    Iemand tips?
     
  4. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    heb je gekeken naar SAS vliegen en bijschrijven bij Aegean?
    Je krijgt daar 200% op alle Premium Economy zowel binnen Europa als intercontinentaal. 2 retourtjes China in PE (+6 Aegean vluchten) levert je Gold status (ook Star Alliance Gold). Na 1 retourtje (+2 Aegean vluchten) heb je al Silver te pakken.
    SAS heeft hele scherpe prijzen voor PE met vertrek AMS, BRU en DUS naar Azie +/- €1000 of minder als je goed zoekt.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2017
    Lionell vindt dit leuk.
  5. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Vanaf nu awards online boekbaar! Plus een 40% bonus op gekochte mijlen, kan nog een aardige deal opleveren, met name met enkele first awards.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  6. leninislost

    leninislost Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    3
    Wel naar gekeken, maar zit al in Auckland nu, heb me aangemeld bij ASIANA, kom daar met deze vluchten op Diamond, heb daarmee Star Alliance Gold, zie wel wat ze me te bieden hebben met de punten die ik spaar, maar die zijn geloof ik ook inzetbaar bij de star alliance partners..ik vlieg meestal business, twee tot drie keer per jaar en binnen europa ook twee tot driemaal per jaar.
     
  7. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Je kunt met Asiana mijlen tickets kopen voor andere *A partners, maar alleen volgens de asiana award chart. Die is best prima btw, als ik het me goed herinner krijg je met 50K Lufthansa first. Met meerdere keren per jaar business moeten hier leuke tripjes uit te halen zijn. Aegean is wat makkelijker om gold te halen als je iets minder vliegt, en ze geven vaak 200% mijlen. Award chart is niet slecht, paar mooie prijzen.
     
  8. Unusualtravelblog

    Unusualtravelblog Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    276
    Trofeepunten:
    63
    Kleine bump, maar voor de selecte groep A3 liefhebbers van Insideflyer. Ik heb net een Aegean facebook pagina gemaakt om tips, tricks, runs of zelfs vouchers te delen. Voel u vrij om te joinen :)

    https://www.facebook.com/groups/2244487602532376/
     
  9. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Waarom niet gewoon hier?
     
    DirkOnTour, Thijsk en Daeni vinden dit leuk.
  10. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb de Upgrade Challenge IST-ATH gedaan en mijn bod van €60 (laagste bod) werd geaccepteerd.

    Ik heb nu nog alleen Silver met A3 dus ik ben erg tevreeden. Fast track aan Security en de Business Lounge van Turkish Airlines was het voor mij al waard. Lekker rustig hier (09:15h).
    En lekker eten met cooking stations.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2020
    Arjan69, Daan3, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina