XP verdienen met Air Europa business class

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door BertvanBoven, 25 jan 2020.

  1. BertvanBoven

    BertvanBoven Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Goedemorgen,

    Eigenlijk 2 vragen
    1. kan je XP verdienen met Air Europa, is toch een sky team lid
    2 kan men iets vertellen over business class van Air Europa

    Ik kom hiermee omdat ik graag in oktober naar Fuerteventura business wil vliegen en uiteraard wil ik graag XP verdienen
    Nu heb ik wat vluchten gevonden met 2x overstap (MAD en LPA) uitgevoerd door Air Europa en CanaryFly.
    groetjes Bert
     
  2. jderks

    jderks Newbie Premium Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Je moet heel erg op de klasse letten want bij mijn vlucht via Madrid naar porto kreeg ik geen xp.
     
  3. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Dat hangt inderdaad heel erg af van de boekingsklasse. Gewoon even op de Flying Blue website checken of deze in aanmerking komt (geen miles = geen XP).

    Harde product is okay. Soft ook. Niets bijzonders, maar ook niet slecht. Kortom, goede optie indien de prijs van het ticket laag is vergeleken met de concurrentie (en je er ook eventueel punten en XP voor krijgt). Is het prijsverschil klein en de boekingsklasse zonder punten dan zou ik wellicht verder kijken.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  4. StinusPax

    StinusPax Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    28
    Air Europa heb ik ook eens geen XP gekregen voor BC, en wel voor EC. Check dus even op Flying Blue website de bookingsklasse. Let er ook op dat je tussen LPA en MAD maar 2 XP krijgt in EC omdat het officieel domestic is :').

    Product in de 73 niet heel bijzonder. Wel vliegt Air Europa veel met wide body naar bestemmingen binnen Europa, en die hebben wel mooie stoelen. Dan is dat het misschien wel waard.

    Lounge LPA stelt niets voor, bij Madrid wel fijne lounge. Heel veel soorten wijn.
     

Deel Deze Pagina