Wrap up 2025 & Plannen 2026

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Fripsmaster, 3 dec 2025.

1. Javadest

Javadest Blue Tier

Leuk Bevonden:
    398
    Trofeepunten:
    63
    Aantal gevlogen Miles: 28706 (30 vluchten)
    Aantal gevlogen Airlines: 7 (SAS, Tarom, AirBaltic, Thai en Austrian waren nieuw)
    Aantal bezochte Airports: 17
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Roemenië, Marokko, Thailand, Estland
    Meest leuke ervaring(en) dit jaar:
    - Ik zou in december KRK-AMS-FCO vliegen, maar door mist werd de inkomende vlucht omgeleid naar Katowice en werd ik omgeboekt naar Austrian, met een overstap van anderhalf uur in Wenen. De mist bleef hangen en mijn vlucht naar Wenen liep een flinke vertraging van bijna twee uur, waardoor ik mezelf al mentaal aan het voorbereiden was op een nachtje Wenen. Toen ik dit tegen de stewardess zei, maakte ze een opmerking in de trant van: “Austrian laat dat absoluut niet gebeuren.”
    Nadat de deur van het vliegtuig geopend werd kwam er een soort ME-squad in rode Austrian jassen naar binnen die mij naar een busje begeleiden wat op de tarmac stond te wachten. In een rit van nog geen drie minuten werd ik naar mijn volgende vlucht gereden, waardoor ik uiteindelijk zelfs een half uur eerder (met ruimbagage!) in Rome aankwam dan ik eigenlijk had gepland. Volgens mijn chauffeur heeft Austrian een vaste pool medewerkers die de hele dag rondjes rijden over het vliegveld om passagiers met short-connections te begeleiden.
    Oprecht leuke ervaring, maar het grote nadeel is dat ik nu de catering van Do&co bij Austrian geproefd heb. Toen ik van Rome weer naar Amsterdam vloog en een kartonnen doos met koude pasta met smaakloze pesto voorgeschoteld kreeg begon ik erg te twijfelen aan mijn loyaliteit aan KL.

- Ik ben dokter en heb me aangemeld bij de "community" van doctors on board. Vaak komt de purser even naar me toe om te bedanken en even over mijn werk te kletsen. In 2025 heb ik voor het eerst in actie moeten komen. Onderweg naar Bangkok werd ik ruw gestoord tijdens het kijken van Mufasa (geen aanrader) om een vinger te beoordelen van een stewardess die zich aan glas gesneden had. Ze hadden het zelf al netjes verbonden en ze wilden vooral mijn mening horen over of zij nu nog wel mee kon op op dagtour naar de Erawan waterval en of er met de vinger gezwommen mocht worden.

Heb je nog plannen voor 2026?: Behalve een trip naar Peru en Argentinië nog weinig concreet.

michiel1, Fripsmaster, Jeroen23 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.347
    Trofeepunten:
    248
    Dit heb ik ook al een paar keer gehad in VIE, prima ervaring. Helaas kwam 1x de koffer niet mee, die deed er uiteindelijk 7 (!) dagen over. Ondanks dat dit op weg naar huis was, hebben ze wel een paar hardloopschoenen zonder problemen betaald.
    In MUC heb ik dat busje trouwens ook al 2x gehad.

Deel Deze Pagina