World of Hyatt (Hyatt, Grand Hyatt, Andaz, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheFlyingDutchboy, 30 jul 2014.

  1. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Inderdaad! Ik wacht ook nog op punten van mijn restaurant spend in DC...

    Gave kamer! Ik vond het ook echt een heerlijk hotel.
     
    BIndair vindt dit leuk.
  2. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Restaurant uitgaven krijg je wel punten voor, ook als je bijv. Gaat lunchen in het Andaz Amsterdam.
     
  3. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Klopt. Had ook netjes alles ingevuld. Maar nog steeds niks..
     
  4. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Even een tweet sturen naar Hyatt?

    Zal Hyatt eens een berichtje sturen waarom je geen punten krijgt op extra's die je boekt. Dit is voor mij toch wel een reden om niet zo snel meer voor PH hotels te kiezen.
     
  5. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hyatt concierge inderdaad contacten via DM.
     
  6. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    Me too! :)
    Had nog even gekeken op de website, de Georgetown Suite blijkt na de Park en de Park Executive te komen. Hij gaat weg voor zo'n $900 per nacht. Points en Cash voor $125, als dat geen goede value is, dan weet ik 't niet meer :)
     
    Ready2Board en AnthonySneek vinden dit leuk.
  7. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    En de misser van het jaar gaan naar WorldTraveller13!

    Had een boeking staan voor het Park Hyatt Busan. Normaal moet je één dag van te voren voor 18:00 annuleren om geen penalty te krijgen. Had een rate waar je voor 72 uur moest annuleren....
     
  8. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Via concierge laten verzetten naar latere datum en dan annuleren. Werkt meestal wel.
     
  9. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Schoot mij dus iets te laat binnen. Heb hem al geannuleerd en de kosten zijn al gecharged op mijn kaart.
     
  10. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Maandag een boeking gemaakt voor 2 nachten tegen het normale tarief via hyatt.com, dus te annuleren uiterlijk 24 uur voor aankomst..
    Vervolgens BRG gedaan bij Hyatt, de 3th party rate was van getaroom.com en er stond bij dat het tarief te annuleren was (niet max 1 dag van te voren zoals bij Hyatt, maar max 5 dagen van te voren geloof ik).
    Nu heb ik daar in het verleden wel vaker succes mee gehad alleen nu gebeurde er iets vreemds. Ik kreeg binnen 24 uur eerst een mailtje dat ze niet konden matchen.
    Vervolgens nog een mailtje van Hyatt gekregen waarin stond dat het tarief naar het getaroom.com tarief was aangepast maar ook dat het nu een volledig pre-paid boeking was geworden, euh... :confused:

    Tja, geen punt natuurlijk als ik zeker zou weten dat ik er ook slaap. Maar mijn plannen zijn nogal eens aan verandering onderhevig dus ik was niet blij.

    Vervolgens Teen tweet naar de Hyatt concierge gestuurd en ze hebben het opgelost en de voorwaarden weer op flexibel gezet waarbij de lagere prijs overigens gelijk bleef.
    Moesten ze wel nog even checken bij hotel, maar het hotel was ok (ik kom er vaker, wellicht hielp dat). Wel netjes opgelost dus.
    Maar de volgende keer match ik dus echt alleen maar flexibele Hyatt tarieven met flexibele tarieven van 3th parties om dit soorten ongemakken te voorkomen.

    Vandaag vervolgens telefonisch gevraagd bij Hyatt reserveringslijn naar de mogelijkheid van het toepassen van een DSU* voor de boeking, en er was nog een suite vrij van 90m2 dus uiteindelijk happy:D

    *Diamond Suite Upgrade
     
    BIndair en kevin990 vinden dit leuk.
  11. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    Ik ga ws in april/mei '16 naar Tokyo, wordt ws Hyatt Regency. Niks mis mee, maar ik hoor ook goede verhalen over het PH. Zou een extra nachtje daar (points en cash) de moeite waard zijn? Zijn er mensen die daar al eens zijn geweest?
     
  12. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    De Hyatt.com website wordt binnenkort aangepast. Na de update wordt het ook mogelijk om Points & cash boekingen zelf te maken. Nu moet je daarvoor nog bellen naar Hyatt.com reserveringen. Goed nieuws dus voor de Hyatt fans onder ons.

    Suite upgrades kun je ook na de update voorlopig niet boeken. Daarvoor moet je ook dan nog steeds bellen met de Hyatt.com reserveringen.
     
    BIndair en Lionell vinden dit leuk.
  13. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    Enig idee wanneer die update gaat plaatsvinden?
     
  14. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Verwachting is uiterlijk eind dit jaar.
     
    BIndair vindt dit leuk.
  15. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    Het is zover:
    Points + Cash boekingen zijn nu zelf online te boeken via hyatt.com. Zelf bellen met een reservation agent is dus niet meer nodig. Datzelfde geldt voor Regency Club of Grand Club upgrades met punten. Ook online cancellen en je punten terug geboekt krijgen is nu mogelijk.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  16. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Website van Hyatt ligt er medio December een aantal dagen uit.

    Dear <>,

    We know how important it is to have up-to-date Hyatt Gold Passport account information. So, we wanted to let our members know that from December 15 to December 18, 2015 Hyatt Gold Passport will be undergoing system maintenance and account information will not be accessible during this time.

    What members are able to do:
    • Earn points and stay/night credit toward tier status for all eligible stays
    • Earn points for eligible dining and spa services
    • Book paid reservations

    What members are unable to do:
    • Cannot access your account information, including point balance and promotional awards, either online or by calling a Global Contact Center
    • Cannot redeem new promotional awards or points for free nights, room upgrades, or miles
    • Cannot purchase or combine points

    Any account activity accrued after December 12, 2015 will not be reflected on member’s account until the week of December 28, 2015. Members can be assured that any points earned during this time will be credited to their account. We appreciate your patience during this time.

    We don't want you to miss out, so if you're planning an upcoming trip using your points or awards, start exploring and book before December 15, 2015. Otherwise, you’ll have full access to your account beginning December 19, 2015.

    Thank you for your patience during this time, and we sincerely apologize for any inconvenience.

    Hyatt Gold Passport
     
  17. Rvdm79

    Rvdm79 Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hoe kan je zien in welke categorie een hotel zit?
     
  18. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    http://www.hyatt.com/gp/en/awards/pointspluscash.jsp

    Via bovenstaande link kom je bij de hotel indeling voor P+C boekingen, onder de cijfers van 1 tot 7 staan de verschillende hotels. Wellicht beetje omslachtig, maar ik weet geen andere manier.
     
    Rvdm79 vindt dit leuk.
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Als je geen stays hebt gehad, waarom zouden ze dan een klant zomaar een status match geven? Als je niet loyaal bent geweest... En dan screen print van iemand anders gebruiken? Fraude lijkt me... Zo heb ik ook per PM al verzoeken gehad van niet nader genoemde personen en dan zouden ze wel even zelf hun eigen loyalty account nummer erop photoshoppen...
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ach, Hyatt Plat is toch vrijwel useless.
     

Deel Deze Pagina