World of Hyatt (Hyatt, Grand Hyatt, Andaz, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheFlyingDutchboy, 30 jul 2014.

  1. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Nee. Je points en nights worden +\- een dag na het uitchecken bijgeschreven.

    Wel heel zuur trouwens..
     
  2. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Voor wie naar China gaat en de Diamond Challenge wilt doen:
    Hyatt heeft een China Summer Promotion waar je bij iedere tweede nacht tot 50% korting krijgt. Bij Park Hyatt is dat 50% korting:eek:

    Verheug mij nu al op mijn Park Hyatt tour:D
     
  3. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Als aanvulling: http://www.hyatt.com/hyatt/specials...guage=en&icamp=hy_chinasummer_coma_regions_en

    Boeken voor 13 sept. Stay voor 14 sept.
     
  4. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    En het zijn annuleerbare rates:D
     
    Basjep vindt dit leuk.
  5. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ik zou niet weten waarom deze rate niet qualifying zou zijn. Begin juli was er wel de Hyatt Flash Sale, waar je geen DSU mocht gebruiken, maar dat was het dan ook.
     
  6. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Boeking openbreken? 1x 12 nachten en rest daarna los. Bij mij werd de status de 13e dag al aangepast naar Diamond
     
  7. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    Wij gaan nu de 7de nacht in, in de challenge. Nu in Tulsa, Oklahoma. Dan nog nacht in OKC, 2 in Santa Fe en 2 in Albuquerque.
    Daarna als Diamond naar Hyatt Regency Scottsdale, tegen laagste rate, (bij boeking $90). Dan vliegen we door naar Maui, 3 dgn Hyatt Regency (points + cash) en 4 dagen Andaz Maui, volledig met punten betaald. Ben benieuwd wat de status daar gaat opleveren. Schijnen nogal wat 'Diamonds' rond te lopen :)
     
    Valentijn en Ready2Board vinden dit leuk.
  8. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Hyatt Diamond Challenge eindigt per 31 juli 2015.

    Volledige artikel op View from the Wing
     
  9. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    ben opzoek naar een hotel in shanghai voor volgende maand, maar zie nergens die promotion?
     
  10. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Gewoon op www.hyatt.com Shanghai kiezen en dan je gewenste hotel kiezen. Dan zie je vanzelf het tablad 'China Summer' staan.
     
  11. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    Jawel, in de pocket, Diamond tot feb 2017 :)
    Eerste DSU's al ingezet; upgrade in Scottsdale, en eentje in het Park Hyatt in Washington DC.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  12. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Ik verbleef een paar weken geleden in de junior suite van PH DC. Goede keuze! Vraag alleen op een kamer op een hogere verdieping. Ik zat op de 3e (332) en keek de hele tijd tegen de airconditioning unit aan.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2015
  13. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    @Blndair

    Als Diamond heb je nu telkens bij check-in ook recht op een "Welcome amenity" 1.000 punten of een welcome snack + drankje oid. Ik kies meestal voor de punten. Soms wordt de keuze echter niet geboden, in dat geval kun je de Hyatt Concierge even tweeten en daarbij vragen om de Amenity retro bonus. Als compensatie krijg je dan 1.500 ipv 1.000 punten. Is mij al een paar keur overkomen, met name in DLD als er stagiares achter de balie staan :)
     
    BIndair vindt dit leuk.
  14. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    Bedankt voor de tip!
    Ik kreeg overigens tot mijn verbazing een confirmation voor een Park Suite, ipv de junior. Ik zal tegen die tijd nog wel fotootje posten. (Als dat niet teveel of topic wordt :)
     
  15. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Dat is wel beter! Dit is de Junior:

    IMG_3574 (1).jpg IMG_3575 (1).jpg IMG_3576 (1).jpg IMG_3577 (1).jpg
     
  16. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Ik moet zeggen, De Diamond 'recognition' in de VS is (tot nu toe) echt geweldig! Bij elke check-in wordt ik uitgebreid bedankt 'for being a diamond' en krijg ik de keus voor de 'amenity' of de 1k point bonus. In het HR Maui meteen upgrade naar Ocean view room, allerlei kortingen op 't resort, uiteraard toegang tot Regency Club... Geweldig. Wat een leuke sport, punten en 'status' verzamelen :) Er lopen hier ook de nodige Amerikanen rond die hetzelfde doen, erg leuk om te horen. Al hebben zij qua creditcards, hotels en Airlines een veel ruimere keus en mogelijkheden om in allerlei loyalty programs mee te doen.

    image.jpg image.jpg image.jpg

    :)

    [/COLOR]
     
    Ivooss, RSC09, Flying doc en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    Andaz Maui:

    image.jpg
    De entree

    image.jpg
    De lobby (in de avond)

    image.jpg
    Uitzicht vanuit de lobby

    image.jpg
    Lobby, met frontdesk

    image.jpg
    Zwembaden

    image.jpg

    Geen upgrade gekregen (no availability), op zich jammer, maar wat heb je te klagen in een hotel waar de kamers voor $500 en veel meer gaan :)

    Het is heerlijk om in een hotel als dit te verblijven en het volledig te betalen met GP points. Als Diamond gratis ontbijt (met z'n drieën) twv $100. Verder hoef je als je betaalt met punten de resort fee van $40 per dag niet te betalen, maar mag je wel van de amenities die daarbij horen gebruik maken, zoals oa snorkelset, paddleboard les. Wel is Valet parking verplicht tegen dagelijks $30. Als je niet in het hotel zelf eet, want ontzettend duur, maar gewoon ergens in de buurt (legio mogelijkheden) dan ben je na 4 nachten $120 kwijt. Dan ga je echt met een ontzettend grote smile de deur weer uit :)
     
    Basjep, high_class, RSC09 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    De Diamond Suite Upgrade in het Park Hyatt in Washington DC: Een Georgetown Suite. (vlgs mij is dat op hun site de Park Suite)

    IMG_0041.jpg
    De woonkamer.

    IMG_0042.jpg
    Zicht vanuit woonkamer richting slaapkamer. Daartussen nog een apart kamertje, een soort kantoortje. Handig voor de koffers :)


    IMG_0043.jpg
    'Ze' bedroom :)

    IMG_0044.jpg
    Badkamer

    IMG_0045.jpg
    Bad & douche. Niet veel anders dan de junior vlgs mij.

    IMG_0047.jpg
    Zicht in woonkamer op de 'eettafel'. Links achter de kast zit een gang naar de deur, met nog een extra toilet.

    IMG_0050.jpg
    Een upgrade en een lekker drankje bij aankomst, wat wil je nog meer? :)

    Als Diamond ook hier het ontbijt gratis. (tot max 4 personen!) Ik had verwacht dat ze een budget zouden hanteren, zoals vaker bij Park Hyatts. Maar nee, we konden gewoon in het restaurant ontbijten, of 'in-room'. Dat laatste hebben we gedaan, heerlijk 's avonds je ontbijt a la carte bestellen, elke ochtend wordt je tafel gedekt, en genieten maar. Ik schrok toen ik de eerste rekening zag van het ontbijt: we bleken voor $176 aan ontbijt te hebben besteld. Weliswaar met z'n drieën, maar toch. Maar er bleek niks aan de hand, bij het uitchecken werden alle rekeningen van de eindfactuur afgehaald. Helemaal top dus! :)
     
    Basjep, Lionell, Flying doc en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Mooi! Daarom ben ik dus fan van Hyatt :)
     
    BIndair en Lionell vinden dit leuk.
  20. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Alle extra's (transfers, tours, ect) die je boekt via de conciërge zijn niet eligible voor goldpoints. Iets waar ik mij wel groen en geel aan erger.
     

Deel Deze Pagina