Westkust VS tips gevraagd

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Daan3, 21 feb 2018.

  1. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    wij gaan voor de 1e x een rondje westkust doen. Aangezien we maar een kleine 2 weken hebben zullen we keuzes moeten maken. We vliegen op LAX en interesses liggen meer buiten dan in de stad. Ook willen we geen haastige reis maken. Wat mogen we niet overslaan vinden jullie? En welke route is te doen als je niet alleen in een auto wil zitten?
    Vast dank voor reacties
     
  2. mrsar

    mrsar Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    26
    Trofeepunten:
    13
    Welke data ongeveer?

    2 weken is wat kort maar ik zou dan denk ik toch de auto pakken en richting LAS rijden(of vliegen) en als het in de zomer is via de togapass naar yosemity,sequoia terug naar LAX.
    Een andere standaard is HW1,al weet ik niet of de aardeverschuiving al is weggehaald
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  3. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    We gaan in mei, had inderdaad begrepen dat niet alle toegangen al open zijn dan.
     
  4. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Vanuit Los Angeles langs de kust naar San Diego (200 km) is natuurlijk erg leuk om te zien met de surfcultuur daar (ook als je zelf niet van surfen houdt). Bars die om 6 uur al open zijn 's ochtends om de surfers van ontbijt en koffie te voorzien. Zeker met een Nederlands bioritme is dat niet eens een rare tijd om ook aan te schuiven.
    Vanuit San Diego is het niet al te ver rijden (ongeveer 3 uurtjes) naar het Joshua Tree national park, waar je onderweg langs het Anza Borrego Desert Park rijdt en langs de Salton Sea komt met de geheel verlaten badplaatsen. Dit alles valt natuurlijk prima te combineren met Las Vegas waar je ook veel natuur hebt in de directe omgeving van de stad.
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  5. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
  6. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Dank voor je reactie. Als je bij rondreizen kijkt op internet gaat het meest richting SFO en noordoosten van LA, dus het idee naar het zuiden vergeet je dan gewoon. Ga ik zeker bekijken :cool:
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  7. sossienl

    sossienl Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    Daan3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina