Welke Lounge op LHR

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Mathijstil, 20 jan 2017.

  1. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Beste Leden,

    Een luxeprobleem! Londen Heathrow heeft een aantal interessante lounges om te bezoeken tijdens het overstappen. Ik heb totaal 2 uren als overstaptijd en zal daarbij de zekere transfertijd kwijt zijn.
    Conclusie, ik heb slechts tijd voor 1 lounge om te bezoeken tijdens de overstap.

    Mijn opties waarover ik twijfel zijn de volgende:
    Etihad First & Business Class lounge Londen
    British Airways Concorde Room

    Als note, in Abu Dhabi zal ik tijd hebben voor de First Class lounge en daarom heb ik een voorkeur voor de Concorde room.

    Ik hoor graag julie opinie!
     
  2. ITZ

    ITZ Newbie

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
  3. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Concorde room stelt niets voor. Ik zou voor de Etihad First & Business class lounge gaan, alwaar je je tegoed kan doen aan a la carte dining en een massage. Ook zijn er voldoende, comfortabele, zitgelegenheden.

    Tevens, de Concorde room zit in T5. Vlieg je met Etihad, dan zal je eerst nog een transfer naar T4 moeten maken. De EY F&J lounge zit op rolafstand van de gate voor je EY vlucht.
     
    Mathijstil vindt dit leuk.
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    De CCR is grotendeels hetzelfde als de Galleries First en Club lounges. Voordeel van de CCR is dat het rustiger is. Als je liefhebber bent van alcohol dan heeft deze lounge ook wat meer te bieden, zoals Laurent Perrier Grand Siècle. Daarnaast zijn er geloof ik nog een aantal goede whisky's.

    Hoe komt het eigenlijk precies dat je deze keuze hebt? Kom je binnen met BA First en vlieg je door met Etihad ofzo? In dat geval is het in praktijk inderdaad veel handiger om naar de Etihad lounge te gaan.

    Edit: lees in je andere topic dat je vanuit DME komt met BA First en doorvliegt met Etihad. In dat geval: bus pakken naar T4, door de security en naar de Etihad lounge.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2017
    Mathijstil vindt dit leuk.
  5. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Bedankt voor de tips, gezien de korte overstaptijd en omdat de Etihad lounge beter is, zal ik hier heengaan.
     

Deel Deze Pagina