Wat zijn jullie reisplannen voor 2017?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 22 dec 2016.

  1. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Grappig:) ik woon in Vejle, niet zover van BLL maar daar zul je geen A380's tegenkomen. Vejle ligt wel op de aanvliegroute naar BLL en er komt minstens 5x per dag een KLM vlucht over. Mss wordt BLL nog wel vaker aangevlogen als CPH?
    Bevalt Denemarken?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  2. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Ik tel 6 dagelijkse vluchten naar CPH. Maar met 5 naar BLL en 4 naar AAL, is het duidelijk dat KLM een flink deel van de markt in Jutland van SAS heeft afgenomen. Toen ik nog in Århus woonde, was het ook makkelijker om met KLM via AMS de wereld in te reizen dan met SAS via CPH. Dat SAS ver voor KLM is in de 'race to the bottom' zorgt er voor dat ik nog steeds aan KLMAF vast houd, ook al woon ik nu dichtbij CPH.

    En ja, ik woon al bijna 20 jaar in Denemarken. Ik denk dat dat genoeg zegt ;)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Plannen: Kaaiman eilanden, USA, Canada, Mexico, Mauritius, Reunion, Sri Lanka, Oman. Verder nog even kijken wat er bij komt
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Ik woon er 10 jaar en bevalt me ook perfect.
    SAS is geen optie vanaf BLL want CPH biedt geen goede doorverbindingsopties. Lufthansa was een alternatief geweest maar ik vind KLM gewoon fijner om mee te vliegen.
     
    Lionell en ErwinLansing vinden dit leuk.
  5. Johan

    Johan Newbie

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Mijn plan is "minder vliegen in 2017!" :p

    Tot nu toe werkt het nog niet echt ... ik heb er alweer 21 vluchten opzitten (zit op dit moment in Kopenhagen). Maar ik hoop in de tweede helft van dit jaar toch echt meer remote te kunnen gaan doen ...
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Plannen volop maar ik zit tegenwoordig zo gebonden aan IAS en ALC...Komende week wilde ik eindelijk weer eens naar ORK ..Maar nee ..moet toch weer iets regelen in IAS....juli en augustus a casa in AMS, dan weer ALC in september en oktober en november wéér IAS...en al sinds 2015 niet bij mijn zus geweest in EXT...moet echt dit jaar nog..
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina