Wat zijn jullie reisplannen voor 2017?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 22 dec 2016.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    • Terugvliegen vanuit Micronesië
    • Lang weekend Alexandrië
    • Romantic get away Parijs
    • Cuba-Puerto Rico-Dominica- Sint Maarten
    • Juni lang weekend nog onbekend (voorkeur naar Faroer/Spitsbergen/Moldavie/Georgie/...)
    • Summerschool in de VS
    • Wereld expo in Astana
    • Superdeal/errorfare 2 weken in september
    • Kerstkou ontvluchten naar de zon
    • ... inspiratie opdoen ...
     
    Lionell en Wilcoleone vinden dit leuk.
  2. Maan

    Maan Guest

    Summerschool! Wil ik ook gaan doen! Wie financiert die van jou? Radboud betaalt maar ongeveer 500€
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ik werk voor een denktank. Af en toe zitten daar leuke tripjes aan vast, hopelijk dit jaar weer.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Eind januari naar Sint Maarten met de A330 :( Sowieso een dagje op het strand vliegtuigen aantikken en haartjes föhnen.
    Medio februari van Amsterdam naar Athene en Berlijn en weer terug binnen 24 uur.
    Verder (nog) geen plannen voor 2017 i.v.m. gezinsuitbreiding :)
     
    FlyRicky, FlyingFonz, Lionell en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Gefeliciteerd!
     
    FlyRicky, Lionell en Jan van Putten vinden dit leuk.
  6. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Dankje!
     
  7. FlyingQueen

    FlyingQueen Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    nou ik heb alleen deze maand en april NY in de planning en december Paramaribo. We moeten ook naar familie in Tunesie dit jaar en ik wil voor de zomer ook naar Aruba
     
    Lionell vindt dit leuk.
  8. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Nu nog volop in de afbouw van mijn eind vorig jaar opgeleverde woning. We zullen nog even moeten kijken hoe gek we de vakantie gaan maken. We dromen in ieder geval van Namibië.
    Daarnaast sowieso citytripje Belgrado.
    Zakelijk valt niet in te schatten, dat verschilt van week tot week, maar Istanbul staat zo'n beetje vast, net als Servië. Misschien Bangkok. Verder zal het weer voornamelijk intra-EU zijn.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  9. Patrick Dijkstra

    Patrick Dijkstra Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ik schat zo'n 4 a 5 keer naar Kristiansand voor het werk. Half februari de eerste keer. Verder nog geen plannen. Wel erg balen van m'n aflopende Gold status bij KLM :(
     
    Lionell vindt dit leuk.
  10. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    Had tot een week geleden nig bijn niks op de planning voor 2017, is nu wat anders:
    • In april met het gezin naar BKK en HKT (in Y :eek:)
    • In augustus met dochter in de LATAM B787-9 van FRA naar MAD
    • Begin oktober AMS-BKK met QR
    • Midden oktober BRU-HND met QR
    Ben niet ontevreden als het zo onder elkaar staat!
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Mooi lijstje! Die vlucht van LATAM staat ook nog op m'n to do lijst dit jaar :)
     
    stijnec vindt dit leuk.
  12. FlyingQueen

    FlyingQueen Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    NYC here i come!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  13. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Had ik het al verteld? Nee waarschijnlijk.
    Mijn grote vakanties zijn tot nu toe Toronto (mei) en Namibië (juli/augustus). Verder nog niet veel buitenland geboekt, alleen een dagtripje naar Antwerpen in maart voor fotografie. Dan heb ik wel een flexibele Thalys ticket, want als het weer slecht is kan ik die annuleren of 1 keer omboeken.

    In 2018 komt er mogelijk weer een tour van mijn favo artiest Mark Knopfler. Ik ben ook lid van de internationale fanclub AMIT. Dan zal ik ook weer 2-4 concerten bezoeken, waarschijnlijk 1 in Nederland (Amsterdam) en 1 of meerdere binnen Europa. Dan reis ik meestal wat meer.

    Vorig jaar (2016) uiteindelijk naar Ljubljana, Zuid-Afrika (en Swaziland), Barcelona en Berlijn geweest. Uiteindelijk 8 FB QF's gemaakt. (Barca was met Transavia en telde niet mee want basic tarief en Ljubljana 4 segmenten overstappen op CDG).
     
    Lionell vindt dit leuk.
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zijn er nog mensen die ondertussen reisplannen hebben gemaakt voor dit jaar? :)

    Ik vertrek over een dikke maand naar Sri Lanka voor 3 weken backpacken, in juli naar Tokyo voor een weekend, in oktober naar Bali voor 2 weken, in november 2 tier point runs naar Tallinn. En dan denk ik dat m'n vakantiedagen op zijn :D

    Voor de rest zullen het wat weekend trips worden, ik heb nog 22 nachten te gaan bij Hilton voor m'n Diamond status. Een aantal daarvan worden gecoverd in Colombo, Mumbai, Doha en Tokyo, dus nog 18 andere nachten te boeken. Waarschijnlijk nog 2 nachtjes op LHR boeken tijdens m'n Tallinn trips.
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  15. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Afgelopen week was de grote conferentie die de hele wereld rond reist (helaas) hier om de hoek. Uiteindelijk met elke dag op en neer met de bus meer tijd aan reizen gebruikt dan naar Singapore!

    Maar goed, de komende conferenties tot de zomer zijn vandaag geboekt. Het meeste niet zo spannend, Frankfurt, Madrid en een binnenlandse vlucht naar Billund. Leuker is een kleine week Jo'burg, terug met goed 9 uur in Kaapstad om daar nog even het avondeten te nuttigen. In de winter. Kunt niet alles hebben :)

    Oh ja, en natuurlijk zomervakantie. Een van fameuze business class deals van Qatar naar Tokyo met de hele familie die alleen een enkele keer Europese buss meegemaakt heeft. Dat wordt spannend.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  16. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Mijn plannen zijn tot nu toe more of the usual.
    Ik zal minstens 20x BLL-AMS-BLL gaan vliegen, dus niet zo interessant.

    Begin april staat BLL-AMS-JFK-YUL en retour op het programma.

    Komende week BLL-AMS-BRU en weer retour en eind april BLL-CDG-BLL.

    Ook zal ik in de zomer met Ryanair van HAM naar SUF vliegen.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  17. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Woon je ook in Denemarken?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  18. mich9

    mich9 Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    een paar weken geleden de error fareen open jaw van finnair aangeschaft. heen naar beijing en terug vanuit tokyo. pek-han met fb award. en die weer betaald met punten die ik vorige maand verdiend heb met de fb groundhound actie (op overnachtingen die ik toch al zou doen). en aangezien ik toevallig net op mijn trouwdag in het vliegtuig zit (met partner) heb ik ook net een gratis taart besteld tijdens één van de vluchten ... altijd leuk
     
    Lionell vindt dit leuk.
  19. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    India voor de komende week, daarna Zwitserland 2x en de USA in April.
    China/Hong Kong, UK 2x en Israel in Mei. Allemaal niet zo interessant & nog geen andere vluchten verder vooruit geboekt.

    Waar ik wel naar uit kijk is mijn vlucht naar CHS in April. Een weekje rondkijken, lekker eten, genieten en relaxen in en rondom Charleston, SC :cool:
     
    Lionell vindt dit leuk.
  20. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Yup, net buiten Dragør, zeg maar 10 minuten van de Kastrup luchthaven. Naast de 380 van Emirates, zie ik hier vaan blauwe zwaantjes vanuit de achtertuin :)
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina