Wat zijn de kenmerken van een goede cabincrew?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Flying doc, 20 mei 2015.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    In veel van de recensies word ook de crew beoordeelt. Nu is mijn vraag; Wat is de profielschets de ultieme cabincrew?
    Ik zal vast een voorbeeld van mijzelf geven.
    Man, 32 jaar, polyglot, uitgebreide wijnkennis, voorkomend, proactief en vol leven.
    Wat zijn jullie pro's?
     
    Innersoul vindt dit leuk.
  2. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Vrouw, 30 jaar, goed algemeen ontwikkeld/kan over dingen mee praten, proactief en gewoon een leuke babbel.
    Daarnaast om even KLM specifiek te zijn. Aandacht voor betalende/award passagiers en niet de hele vlucht om de non-rev's heen hangen.
     
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    vrouw, 20-30 jaar knap koppie en goed figuur, iedereen kan drankjes uitdelen in het vliegtuig, dus liever een lekker ding dan een oude taart die super attent is
     
    vdb1988 en Basjep vinden dit leuk.
  4. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Geslacht maakt mij eigenlijk niet uit, maar ik geef de voorkeur aan een persoon die tussen de 25-50 is, welbespraakt, oprecht geïnteresseerd in passagiers en wat ik merk bij verschillende maatschappijen dat cabin crew het serieus in hun hoofd haalt om te roddelen over collega's terwijl ze weten dat ze de hele tijd door passagiers gehoord kunnen worden.
    Maar ik snap wel dat mannelijke reizigers de voorkeur geven aan (Aziatische) stessjes, jaar of 22, rode lipstick en die je zo uit je kleren kijkt...
     
    tgrhuis12, Flying doc en rezag vinden dit leuk.
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Het nadeel aan vrouwelijke crew boven de 35 is dat ze, generalistisch gezien, kinderen aantrekken. En daar ben ik in de lucht nooit zo dol op...
     
  6. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    @Flying doc passagiers met kids, vind ik generalistisch gezien nóg erger dan een stewardess die eventjes met een kindje speelt ;)
     
    high_class, tgrhuis12 en Flying doc vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina