Een beetje off-topic, maar kan je bij de nieuwe La Premiere net als bij de oude indeling nog samen met iemand aan één tafel eten? Ben erg aan het twijfelen of ik met mijn vriendin samen in business ga vliegen, of dat ik een van ons in La Premiere boek.
Omdat ik alleen vloog heb ik het niet geprobeerd, noch naar gekeken, maar de andere stoel (je bed) staat relatief dichtbij en kan eventueel nog wat verschoven worden. Kortom ik denk dat je gewoon tegenover elkaar een hapje kan eten.
KLM van Singapore naar Denpasar (v.v.)... Tijdens m'n verblijf in Singapore heb ik een uitstapje naar Bali gedaan. Ik blijf toch een fan van de Indische gerechten, zeker de rendang op de terugweg was lekker. Op weg naar Denpasar En op de terugweg naar Singapore
Air France van Singapore naar Parijs CDG... De terugreis naar Amsterdam via Parijs was met Air France in business class. Het was al weer een tijd geleden dat ik AF intercontinentaal had gevlogen en ik had hoge verwachtingen van het eten, maar eerlijk gezegd viel het mij tegen. Net zoals bij KLM van Bali naar Singapore een voorgerecht met tonijn. Wellicht van dezelfde cateraar want de smaak was identiek, het portie alleen een stuk kleiner. Als hoofdgerecht had ik de short ribs gekozen. Hoewel lekker op smaak was het onvoldoende om mijn maag te vullen. De wortelen waren te gaar en daardoor zacht. De gegrilde uien waren aan alle kanten zwart en knapperig... Na een korte nachtrust (redelijk wat turbulentie) was het tijd voor de scrambled eggs. De bovenkant leek veelbelovend, maar uiteindelijk was het niet foamachtig zoals je zou verwachten.
Die Nasi Goreng op het stukje van Singapura naar Denpasar die wijzigt eigenlijk ook nooit lijkt het, die krijg je trouwens ook op de route van Kuala Lumpur naar Jakarta.