Wat is er aan de hand met InsideFlyer?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Barend, 1 feb 2016.

  1. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Ik loop hier nog niet zo lang rond, maar ben ergens eind 2014 lid geworden van IVV. Destijds met een informatie frontpage met veel leuke artikelen, en ook regelmatig nieuwe artikelen.

    Nu is het InsideFlyer geworden - en het kan aan mij liggen - maar volgens is het een beetje aan het afsterven.. Het laatste reisverslag werd op 8 januari gepost. Die daarvoor was van Shejanie in december, en die daarvoor van eind september van Valentijn.

    Het forum is nog wel redelijk levendig en informatief, maar de reden dat ik lid ben geworden waren de mooie uitgebreide reisverslagen op de frontpage..

    Om maar een klein voorbeeld te geven, zelfs de Flying Blue Promo Awards zijn niet gepost, iets wat eigenlijk toch een vast item was.

    Wat is er aan hand guys?
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Check dit topic even :)
    Lang verhaal kort, het gaat allemaal wat stroef op 't moment, give it some time.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  3. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    In mijn ogen is deze vraag wel tekenend voor de gebrekkige vindbaarheid van actuele topics op het forum. Er zijn zeker drie threads waarin deze vraag wordt besproken, maar Barend opent toch een nieuw topic, kennelijk omdat hij niet in één oogopslag de eerdere discussies over dit onderwerp heeft gezien.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Ah, thanks.
    Ik had dit topic (https://insideflyer.nl/forums/threads/toekomst-van-insideflyer-nl.1198/) ook helemaal gemist..

    Het forum is niet erg overzichtelijk nee..
     

Deel Deze Pagina