Wanneer boeken voor januari? ( vlucht met bv. autohuur)

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Goldfly, 11 aug 2014.

  1. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik zie regelmatig op ticketspy schitterende aanbiedingen langskomen voor een fly drive Florida. Dit is alleen altijd redelijk last minute ( max een maand in de toekomst)
    Nu willen wij in januari naar Florida gaan. Wat is wijsheid nu een ticket los met autohuur, of wachten tot december met boeken in de hoop dat er een mooie aanbieding komt? Verblijf regelen we zelf ter plekke.
     
  2. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Misschien dat de promotie fare van British Airways wat voor je is? (Heen op NYC, terug vanaf MIA). Ik boek zelf het ticket vaak los en de auto via sunnycars, welke 9 van de 10 keer het goedkoopste is inclusief alle noodzakelijke verzekeringen.
     
  3. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Is een mooie fare, maar dan moet ik geloof ik eerst naar scandinavie? Ik reis met een baby van nog geen jaar, dus houd t liever zo makkelijk mogelijk, maar bedankt voor de tip!
     
  4. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Dan wordt het inderdaad wat lastiger. Ik boek het vaak een à twee maanden van te voren en kijk vooral naar fares vanuit dus, fra, anw en Brussel naast Amsterdam. Succes!
     
  5. Tom Verschueren

    Tom Verschueren Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    3
    Hi Kilian, ervaring leert me dat op ongeveer 8 weken voor vertrek je meestal de beste vluchtdeal kan vinden. Voor hotels is dit ongeveer op een 2 a 3 tal weken voor vertrek. Voor dit type van reizen kan je natuurlijk ook steeds holidaypirates/vakantiepiraten/urlaubpiraten in de gaten houden.
     
  6. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    +Flynous.com & holidayguru
     

Deel Deze Pagina