Wachttijd American Express neemt belachelijke vormen aan.

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door UnknownMember4379, 7 sep 2021.

  1. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    43
    Ik zit vandaag precies een maand op mijn nieuwe FB Silver kaart te wachten nadat ik heb gedowngrade van FB Gold. Ik was het zat om per jaar 170 eur te betalen voor een kaart die bijna nergens wordt geaccepteerd. De nieuwe kaart zou 10 werkdagen nodig hebben om mij te bereiken. Dat zijn er inmiddels 20 geworden.
    Gebeld: inderdaad: 45 min wachttijd nadat ik me door dat vreselijke keuze menu heb heen geworsteld na 26 keer gezegd te hebben "ik heb hulp bij iets anders nodig".
    De AMEX service is zeker in een neerwaardse spiraal beland.
     
  2. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1.718
    Trofeepunten:
    253
    Net na 4 min wachten contact, het kan dus wel :p
     
    michiel1 en Amsterdam vinden dit leuk.
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Zoals ik in een ander draadje al heb gepost, ik had vrijdag j.l. om 8 uur direct contact.
     
    Amsterdam, Ready2Board en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  4. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1.718
    Trofeepunten:
    253
    Gezien ;). Ik had eerst nog een hele riedel van ga naar de website en daarna keuzemenu... die telde ik er wel bij mee....
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Dat had ik ook, maar meteen daarna werd de telefoon opgenomen.
     
    michiel1 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  6. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Als je na de taal keus meteen een 0 indrukt hoef je nergens doorheen en kom je meteen in de wachtrij.
     
    FlyRemco, Thijsk, Daan3 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Goede tip!!
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  8. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Inmiddels lijken de problemen opgelost, ik belde net en kreeg binnen 30 sec een Engels sprekende dame aan de lijn die me daarna doorverbind naar de Belgisch sprekende man van de afdeling kaartupgrades/verificatie. Inmiddels verificatie ingestuurd dus kijken of 2x verifiëren voldoende is.
     
    Daan3, Amsterdam, Ruut en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    3.172
    Trofeepunten:
    483
    Vandaag iets meer dan tien minuten. Agent uit VK.

    Maar eens gebeld of ik mijn Priority Pass misschien nog kan verwachten voor eind november.

    Snap sowieso niet dat je bij een upgrade van Gold naar Platinum weer een nieuw lidmaatschap nummer, pasje, etc. bij Priority Pass moet krijgen.
     
  10. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Dat snap ik ook niet, van plat naar centurion had ik hetzelfde. Kennelijk kan het systeem dat niet aan. ^_^"
     
  11. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    3.172
    Trofeepunten:
    483
    En ze blokkeren je huidige priority pass abonnement met onmiddellijke ingang. Niet echt goed over nagedacht voor een bedrijf dat mikt op mensen die veel reizen.
     
  12. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Je kan Priority Pass zelf bellen, als je dan de gegevens van je nieuwe CC geeft, kunnen ze in de app al je nieuwe pass uploaden. Zo kun je direct gebruik maken van je nieuwe Priority Pass. Maar ideaal is anders inderdaad. Je zou een vast klantennummer/pasnummer moeten hebben en daarop zouden ze gewoon eenvoudig een abonnement moeten kunnen wijzigen.
     
    FlyingFonz, Bijzonderetickets en Carel1 vinden dit leuk.
  13. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    3.172
    Trofeepunten:
    483
    Ja dat heb ik inderdaad vorige week gedaan. Ik moest overigens het nummer eerst wel aan AMEX zelf vragen. Daarna hebben ze me bij Priority Pass mijn verificatie code gegeven en kon ik een nieuwe user account aanmaken.
     
  14. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Ah oke. Bij mij is het iets anders gegaan. Ik had toevallig een klacht ingediend over de zeer zeer belabberde service in de lounge op Gran Canaria. Daardoor belde de UK me zelf. Daarop gaf ik dat aan (dat ik een nieuwe CC had), en werd het meteen geregeld. Overigens kreeg ik twee 'vrijpassen' geüploadet op mijn Priority Pass als dank voor de klacht. Kan nu dus twee personen een keer voor niks meenemen.
     
    lloydje33, ppt, FlyingFonz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1.718
    Trofeepunten:
    253
    Wanneer ga je weer :rolleyes:?
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  16. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    dit jaar helaas niet meer ;)
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  17. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    Als je medewerker zegt, kom je redelijk snel bij iemand. Tenminste dat was een week geleden. Je kan ook centurion lijn bellen en doorverbonden worden.
     

Deel Deze Pagina