Waarde van Flying Blue miles

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door RuudHier, 4 sep 2019.

  1. RuudHier

    RuudHier Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    69
    Trofeepunten:
    28
    Je hebt gelijk. Op bijvoorbeeld 10 november krijg ik op mijn telefoon alleen een Delta-vlucht met maar een tientje bijbetalen (+34.500 miles, wat best een goede deal is), maar op de KLM-website krijg ik de meest bizarre China Eastern-routes met enorm veel miles en enorm veel bijbetalen. De Delta-vlucht staat er op de website niet bij, de China Eastern-vlucht in de app niet.

    Dus even gecheckt, maar inderdaad in de app krijg ik ook Delta-routes bij San Juan, Puerto Rico. Net als Hawaii zijn dat best goede deals waar je in economy meer dan een euro per mile overhoudt.

    In de app van KLM kun je echter bij het zoeken de datum niet even veranderen zonder je hele route opnieuw in te voeren en one way te kiezen ipv round trip als je een enkeltje wilde. Even een paar verschillende datums checken kost minuten ipv seconden daardoor.

    Dit gaat toch helemaal nergens meer over? Ik ben toch niet de enige die telkens tegen deze problemen aanloopt bij KLM? Gebruiken ze nu twee totaal verschillende boekingsystemen door elkaar en zit Delta gewoon nog niet in het nieuwe systeem ofzo??
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2019
  2. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Om het nog leuker te maken. Op de AF site gewoon nog de maandkalender... DL, KE/KL en MU
     
  3. RuudHier

    RuudHier Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    69
    Trofeepunten:
    28
    Ja, idd, ik zat ook net te kijken. Op de AF-site krijg ik ook alles te zien wat ik in de app zie. Stuk gemakkelijker om datums te checken/wijzigen. Je moet het maar even weten...
     
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Via Japan zou me wel wat lijken eigenlijk ;)
     
  5. PierreV

    PierreV Newbie

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Amsterdam Washington Toronto Amsterdam BC,
    2 tickets à 128000 miles. Ticket 2450 pp. 900 belastingen etc.
     
  6. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    615
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Wellicht kan iemand hier mij helpen?
    Wij, gezin van 3, vliegen eind januari terug vanuit Honolulu naar Amsterdam. NU wil ik onze punten (270k) inzetten hiervoor met het liefst nog een tussenstop van een paar dagen in de US en vanuit daar in J naar AMS. Op 1 of andere manier lukt het me niet meer om via de KLM site rewards te zoeken:(
    Als iemand een goede optie heeft hoor ik het graag! Thx

    EDIT: In de app kan ik wel vanaf Honolulu boeken, maar geen BC..?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2019
  7. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    615
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Zou je telefonisch de 2de leg in J kunnen laten boeken? En eventueel een stop-over van paar dagen inbouwen?
     
  8. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Je kan altijd bellen voor info en boekingen. Mocht het telefonisch kunnen wat je zelf op internet niet kan boeken, hoef je geen boekingskosten te betalen. Wel op letten, want die komen er, lijkt wel, standaard bij als je telefonisch boekt.
     
    Robinho vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina