Waar best hoteldeals te vinden?

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Robinho, 8 jan 2019.

  1. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Begin februari een tripje naar Dubai, Kaapstad of Miami in de planning. Ik ka alleen nog niet echte goede hoteldeals vinden. Iemand een goede tip?
    Alvast bedankt!!
     
  2. sihida

    sihida Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Ik kijk meestal eerst op Groupon (of een buitenlandse versie daarvan) om te kijken of daar iets leuks op staat. Gecombineerd met de kortingscodes die je om de zoveel dagen wel krijgt (meestal 15%, max. €20) en eventuele cashbacksites is dat bijna altijd onverslaanbaar.

    Mocht je nog geen referralinkje hebben gebruikt bij Booking.com, dan kun je de 10% referralkorting gebruiken (zie andere topic hier).

    Via TRVL krijg je commissie over je boeking via Booking.com, Expedia, etc. Via referrallinkje kun je nog eens $20 terugkrijgen (ik kan die hier nog niet posten, maar kan je wel een toesturen als je dat wil).

    Daarnaast zijn de "insider" deals bij Booking.com, Expedia, etc. soms nog interessant. Je kunt ook een metazoekmachine als Skyscanner, Kayak, HotelsCombined, etc. gebruiken. Waylo is wel een interessant nieuw concept, waarbij de website voorspelt wat de laagste prijs wordt en je nu al voor die prijs kan boeken.
     
  3. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik gebruik tegenwoordig vaak google maps. Daar komen soms wat vage sites naar voren zoals amoma of agoda, die ik dan weer gebruik om de laagste prijs garantie in te roepen die de meeste ketens wel hebben. (ik maak dan geen boeking trouwens, maar stuur een link of screenshot van de betaalpagina)

    Gisteren nog gelukt met Hilton. 25% korting gehad op een hotel in NY. De korting ging af van het toch al lage gevonden tarief, dus ik was weer behoorlijk in mijn sas.. ( nu 4 nachten voor totaal USD 580 in plaats van 1300 eur via bijvoorbeeld expedia)
     
    VinceG en Thijsk vinden dit leuk.
  4. sihida

    sihida Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Nog wat ideeën: Op Pepper.com (en de Duitse evenknie mydealz) kom je vaak ook interessante dingen tegen. Je kunt ook kiezen om alleen reis- en/of hoteldeals te zien. Je hebt ook nog dealspotters als Weflycheap, Vakantiepiraten, etc., maar die vind ik meestal wat minder.
     
  5. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Waar komt de 25% korting dan vandaan?
     
  6. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Laatst bewerkt: 8 jan 2019
  7. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Aha, daar ga ik eens even induiken ;-) Thanks
     
  8. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Telefonisch gaf Hilton aan dat dit helaas alleen geld voor Booking.com
     
  9. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Apart, ik heb het gewoon via het reguliere kanaal van Hilton gedaan en was geen probleem zolang ze het kunnen verifiëren.
    Als je bij de algemene voorwaarden kijkt dan hebben ze alleen de volgende voorwaarden:

    A "lower qualified price" must fulfill each of the following:

    • A lower price you find on a booking channel that is NOT one of the official Hilton booking channels.**
    • Must be for the same accommodations and terms as your current booking through one of the official Hilton booking channels.**
    • Price must be without restriction, meaning that it is viewable and bookable by anyone.
    These are the types of prices that do NOT meet the criteria of a "lower qualified price":

    • Price is reflective of different accommodations or terms, such as:
      Different room type You booked a queen room and this price is for a king room
      Different hotel You booked Waldorf Astoria Beverly Hills and this price is for The Beverly Hilton
      Room with a different view You booked a room with a full ocean view and this price is for a partial ocean view
      Includes different amenities You booked a room with a $25 on-property credit and this price is for a room plus free breakfast and premium wi-fi
      Check In/Check Out dates are different You booked a room checking in on 8/25/18 and checking out on 8/31/18, but this price is for a room checking in on 8/26/18 and checking out on 8/31/18
      Number of guests is different You booked a room for 2 adults and 2 children, but this price is for a room for 2 adults only
      Difference in terms You booked a fully refundable room but this price is for a room with a 100% credit card deposit required upfront
    • Price has limitations or restrictions on how it is displayed or booked:
      Prices on websites that do NOT disclose the brand or hotel until the reservation is completed When a site has you search and book a room without knowing the brand or hotel and only after you have booked does the site disclose the hotel name and brand
      Bookings that don't provide an immediate confirmation upon submitting the reservation request A site provides you a notice telling you that they have received your request to book, but the booking confirmation number will be provided at some point in the future
      Prices that require a special membership or affiliation to book Such as member-only prices, corporate negotiated business travel prices, Hilton Team Member prices
      Prices that require a login, credit card number or code to view Any site that requires a login or credit card number prior to viewing or booking the prices
      Prices that are not bookable An advertisement that doesn't have a direct link to booking
      Prices that are reflective of unauthorized reselling of a confirmed reservation Unauthorized reselling means reselling an existing booking that was already made in someone else's name
     
  10. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Dus wel eerst geboekt en daarna de claim ingediend?
    Dat is nog wel een gok als je anders de lagere prijs zou nemen..
     
  11. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb eerst een refundable rate geboekt bij Hilton en daarna de goedkopere site laten zien. Als ze het niet gehonoreerd hadden, had ik in theorie alsnog bij de goedkopere site kunnen boeken en de boeking bij Hilton kunnen annuleren.
     
  12. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    "When multiple prices for the same accommodations are available through the official Hilton booking channel, you must have booked the lowest rate to be eligible for the Price Match Guarantee."
    Dan heb je vaak een non-refundable.
     
  13. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Misschien heb ik geluk gehad of misschien kijken ze naar het laagste tarief met dezelfde voorwaarden? (flexible / semi flexible / non refundable)
    Ik had in ieder geval niet het laagste (niet wijzigbare) tarief geboekt.
     
  14. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Wat vind je voor die steden goede deals? Grote steden in Amerika lijken zonder uitzondering altijd duur te zijn. Behalve New York in januari. 200€ voor een goed hotel in Miami vind ik best o.k.
     
  15. CvdH

    CvdH Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    Ik kijk meestal gewoon op Trivago, die zitten meestal wel goed. Hoewel ik dan ook weer zomaar zou boeken bij goedkoopste, eerst even checken of ze goed bekend staan enzo...
     
  16. searcher

    searcher Blue Tier

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Amoma gebruike ik niet ,ik lees teveel slechte reviews hierover.
    Hierboven ergens lees ik dat agoda een vage site is ,daar ben ik het niet mee eens ,ik heb er al meerdere keren bij geboekt.

    Ik gebruik tevens Google voor de beste prijzen.
    Maar ook het forum van flyertalk.com en het zoeken op discount vouchers geeft vaak een positief resultaat.

    Het boeken via de usa site van Expedia kan ook schelen of het blind boeken via hotwire ,priceline.
     

Deel Deze Pagina