Vlucht BRE-JFK - Skyteam DELTA/KLM

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door SoFly, 10 mrt 2019.

  1. SoFly

    SoFly Newbie

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    3
    Ben aan het kijken om een city tripje te boeken naar New York en heb de opties om te boeken via KLM of Delta. Nu voor XP maakt dit opzicht niets uit, maar voor het sparen van Miles kan dit wel een groot verschil maken geloof ik?

    Echter zie ik dat de boekingsklasse in cabin V & X zijn en dit slechts 25% claimable is bij Flying blue:

    upload_2019-3-10_12-1-54.png


    Heeft het dan nog zin om deze vlucht via delta te boeken? Zeker gezien ik geen lounge access krijgt via KLM Petrolium op AMS omdat het geen KL/AF vlucht is?
     
  2. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Wat is het doel om een weekend met 2 overstappen te boeken, xp’s en/of miles? Je kan nl voor 310 euro vanaf BRU boeken. 160 euro verschil voor een paar miles vind ik niet rendabel.
     
    SoFly vindt dit leuk.
  3. SoFly

    SoFly Newbie

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    3
    In principe maakt de kostprijs niet veel uit, aangezien ik zelf niet betaal (tot 700 euro).

    Ik heb nog 38 XP nodig voor Gold status, dus zou graag een weekend trip doen naar een leuke bestemming met minstens 38 XP. Indien ik mijn miles kan maximaliseren zou dat ook fijn zijn natuurlijk
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Als de bestemming flexibel is, zou je ook voor een BC ticket met AZ binnen EU kunnen kijken. Dat levert indien met overstap naar bijv Spanje 60 XP op en een leuk aantal miles.
    Naar JFK maakt het inderdaad niet veel uit of je DL of KL boekt voor de miles.
     
    Daeni en lloydje33 vinden dit leuk.
  5. SoFly

    SoFly Newbie

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    3
    Zou in principe geen probleem zijn, maar AZ vliegt niet vanuit BRE dus dat is geen optie. Er zijn wel andere Europese bestemmingen, maar die zijn voor mij persoonlijk net iets minder leuk om te bezoeken dit moment van het jaar.

    Bedankt!
     
  6. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Je zou ook DUS kunnen proberen, die zijn vaak gunstig geprijsd.

    Of je kan kijken naar een goed Premium Economy (Air France en Alitalia) of met Delta (Premium Select).

    AZ biedt scherpe tarieven vanuit BRU.
     
    lloydje33, Tim82 en SoFly vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina