Vliegen met baby TIPS!!

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Deleted_member_487, 18 nov 2016.

  1. bob84

    bob84 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Is er iemand op het forum in het bezit van een AMSafe cares?
    Ik ben namelijk geïnteresseerd om deze (over) te kopen dan wel te huren (waar?).

    Wij willen met United naar Cancun vliegen met onze zoontje van 1, maar zien het niet zitten om hem 10 uur op schoot te nemen.
    Alternatief is een autostoeltje, maar dan sleep je dan de hele vakantie mee (rondreis).
     
  2. D3nni2

    D3nni2 Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    67
    Trofeepunten:
    18
    Ik ken ze wel. Vereiste is dat je stoel boekt, of gokt op vrije plek nabij. Voor takeoff en landing worden ze afh van de maatschappij toch op schoot gesommeerd.
     
  3. D3nni2

    D3nni2 Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    67
    Trofeepunten:
    18
    Die bandjes zien er prima uit, alleen vaker gezien dat de kleine reiziger het echt niet trekt in dat tuigje. En liever op schoot kruipt danwel slaapt..
     
  4. Wij hebben altijd een bassinet
     
  5. D3nni2

    D3nni2 Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    67
    Trofeepunten:
    18
    Werkt met kleintjes prima. Zelf meer gecharmeerd van een draagdoek of drager en dan -als goed in slaap- op m’n borst laten slapen.
     
  6. Ik denk dat de beste optie een stoel bij boeken is!
     
  7. bob84

    bob84 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Bedankt voor de reactie’s.
    @larzy1977: een stoel boeken doen wij sowieso, toen ons zoontje kleiner was hadden wij inderdaad z’n mandje voor ons. Daar is hij nu echt te groot voor.

    @D3nni3: Hij hoeft ook niet de hele vlucht in een tuigje, maar als ik het goed heb begrepen moet ik een autostoel of een Amsafe hebben als ik een stoel voor hem boek. liever heb ik hem tijdens take-off en landing op schoot en tijdens de vlucht op de stoel (eventueel met de baby riem die je sowieso krijgt) zonder amsafe/autostoel , maar hoe ik het lees is dat geen optie.
     
  8. D3nni2

    D3nni2 Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    67
    Trofeepunten:
    18

Deel Deze Pagina