Visa Mooncard x Flying Blue

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Mark020, 23 jul 2022.

  1. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Op social media kwam ik bijgevoegde advertentie tegen van de Visa Mooncard. Kennelijk is dit een (Franse) businesscard waarmee je ook FB Miles kan sparen. Ik had er nog nooit van gehoord en ik las er ook nog niets over terug op het forum. Nu heb ik zelf amex, maar visa wordt wereldwijd wel beter geaccepteerd en biedt dus mogelijk een mooi alternatief naast de amex om toch Miles te kunnen scoren.

    Heeft iemand al ervaring met deze kaart?

    Hier vond ik wat meer info:
    https://www.flyingblue.fr/en/financial/overview/financial-services-mooncard-france
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Een aanbod voor de zakelijke markt. .
    Redelijk aanbod miles afhankelijk kaartkeuze per Euro 1 -1,5 FBMile
    Betalingen buiten Eurozone worden wel duur 3% .....

    Kijk maar ;
    https://www.mooncard.co/nl/tarieven
     
  3. Tommy

    Tommy Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    598
    Trofeepunten:
    123
    Ik gebruik hem!
    Ben er erg over te spreken, handig ipv Amex als die niet geaccepteerd wordt.

    En kosten trek ik gewoon af. Wat ook handig is geld erop zetten via Amex dan krijg je eigenlijk weer dubbel punten. Kost wel 12 euro per 500 euro.
     
  4. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Alles behalve gunstig dus…
     
  5. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Ik heb hem ook, helaas als je het doet voor de miles is het de moeite niet waard. Hoge FX kosten, daarnaast 0.5% service toeslag voor als je er geld opzet via de bank. Dus alles wat je koopt, is 0.5% duurder.
     
  6. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Overigens mocht iemand (toch) interesse hebben, stuur dan even PM, voor referral aanbod. Dat is iets beter dan op de website :)
     
    Ambtenaruh en Mark020 vinden dit leuk.
  7. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Hij klinkt alleen alles behalve interessant (nog los dat het een business card is). Ik wist niet dat er ook nog andere (NL) cc's waren die gekoppeld waren aan het sparen van FB-miles.
     

Deel Deze Pagina