Verzoek voor Emirates Forum

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door Itravelelite, 9 sep 2018.

Tags:
  1. Itravelelite

    Itravelelite Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Hallo, kunnen we een Emirates Forum opstarten? Dit om meer aandacht te geven voor dit mooie product. Het lijkt mij mooi om te kijken of we ook met elkaar mooie deals naar de USA kunnen vinden vanuit Europa om wat meer variatie te brengen op alleen KLM-BA-United naar de USA.
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Hi @Itravelelite .
    Op dit moment denk ik niet dat er genoeg animo is voor een apart subforum voor Emirates naast de bestaande Skywards thread en deals subforum.
    Het staat je natuurlijk vrij om threads te openen voor specifieke onderwerpen m.b.t. Emirates.
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  3. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Emirates naar de US? Naast een paar fifth-freedom routes (die een positionering vereisen) lijkt mij Europa-DXB-VS toch een wat grote omweg ;)
     
    MarcoK vindt dit leuk.
  4. Itravelelite

    Itravelelite Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Er gaat een vlucht van Athene naar San Francisco, iemand deze vlucht weleens gedaan?
     
  5. Milaan JFK kan ook.
    Ben al jaren een groot fan van Emirates ..vlieg er regelmatig mee naar Azië.
    Helaas weinig animo voor Emirates hier..ondanks t echt de meeste airlines qua luxe en service overtreft.
     
    lloydje33 en Dylanski vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina