verdwijnt deze site?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door VictorM, 25 jan 2016.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ook al heb ik mij vaak hard uitgelaten over sommige leden terecht of onterecht, vind ik het tegelijkertijd wel wel typisch dat er nu mensen zichzelf naar voren schuiven en leden van de oude "groep" dingen gaan verwijten.

    Ik weet ook niet hoe alles gegaan is, maar waarom verdien ik eigenlijk openheid van zaken? dit is toch een kwestie van de eigenaren van de site en het "personeel". Ik probeer zeker mijn steentje bij te dragen en in een omgeving van UGC is dit waarsch wel bevorderlijk voor het hele ding, maar te gelijker tijd was dit toch op vrijwillige basis... Door tips te geven of een mening ben ik niet opeens een share holder.
     
    TheoS en Flying doc vinden dit leuk.
  2. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Formeel gezien heb je gelijk. Maar ook bij een bedrijf geldt dat het management keihard A kan roepen... Als de klant B wil, heeft een bedrijf geen bestaansrecht. Ik kan me voorstellen dat een hoop forumleden zich "klant" voelen en daarbij niet in overweging nemen hoe lang ze al "klant" zijn als het aankomt op leveren van commentaar.

    Ik heb, zonder uitzondering, van iedere blogposting genoten van de "oude groep" en ga dat oprecht missen... Liever nog hoop ik dat hun talent behouden wordt voor deze site!
     
  3. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Zoals @Mike al aangaf in een ander bericht (https://insideflyer.nl/forums/threads/toekomst-van-insideflyer-nl.1198/) zal InsideFlyer.nl gewoon blijven bestaan, waaronder natuurlijk ook het forum.

    Hoewel op de frontpage nu even geen dagelijks nieuws is, gaat het leven op het forum gewoon door.
    Dus ik zou zeggen: geef de organisatie achter InsideFlyer.nl even de tijd om orde op zaken te stellen onder leiding van @baccarat_guy en laten we het hier op het forum vooral weer gaan hebben over vliegen, miles, status, hotels, deals, etc etc. ;)
     
  4. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Mais non wat een plakboek aan reacties :D

    Ondertussen geniet ik van de video's van @SVDH op youtube :D
     
    Sanne von Kriegenbergh vindt dit leuk.
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    :D
     
  6. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Jammer om al deze berichten te lezen, ikzelf vond IVV ook vele malen fijner dan IF. Toen klikte ik dagelijks even op de bladwijzer om de site te checken, nu hoogstens eenmaal per week. Ik hoop dat de site/het forum een mooie 'doorstart' meemaken en dat het weer gaat leven. Zo niet, wil ik altijd helpen om een nieuwe community 'op te richten'. Heb zelf ruime ervaring met het bouwen van websites/fora, dus dat is geen enkel probleem! Maargoed, laten we eerst maar eens hopen dat dit forum weer gaat draaien!
     
    Mark_, Yoran Wijkstra, Didier13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Wat een berichten. Ook ik hield in de IVV-tijd dagelijks het forum bij, maar nu een paar keer per maand vluchtig. Hopelijk blazen enthousiaste mensen de site én forum snel weer leven in! :)
     
  8. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Ik moet zeggen dat het de laatste tijd lekker druk is. Elke verandering heeft negatieve dingen, maar ook positieve en daar hou ik van. Dus met allen schouders eronder en doorgaan. Velen, waaronder ik, hebben veel geleerd en daar moeten we mee doorgaan.

    Dit forum zie ik als uiterst geschikt om door te gaan...
     
    Lionell en TheoS vinden dit leuk.
  9. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Het valt me op dat er sinds kort een banner is naar Boardingarea. Het blijft een (wellicht noodzakelijke) banner maar is wel een stuk beter getarget dan de eerdere "ontmoet rijpe huisvrouwen" of "tel-sell snuggy" banners. Keep up the good work.
     
  10. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Zie je niet de reclames van sites waar je eerder op heb gezeten? :rolleyes:
    Ik kan mij in jouw geval moeilijk voorstellen dat dat banners van 'rijpe huisvrouwen' zijn ;)
     
    Brunoweilo en SVDH vinden dit leuk.
  11. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Hele stomme vraag hoor, maar is 'ikvliegveel' eigendom van InsideFlyer? Kunnen we anders niet gewoon terug naar IVV? Mike & Sieto terug naar hun eigen kindje, en wij terug naar ons vertrouwde platform..
     
    chawa vindt dit leuk.
  12. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Volkomen mee eens!
    Gewoon vrolijk verder gaan op deze site alsof er niets is gebeurd voelt niet goed.
     
  13. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    helemaal geen stomme vraag. Maar ja; IVV.com is eigendom van de het bedrijf dat ook InsideFlyer.nl/com/etc. heeft. En ik moet je (en anderen wellicht) teleurstellen, terug gaan zie ik om meerdere redenen niet snel gebeuren. Achteraf gezien is de re-branding, en vooral ook de tijdlijn daarvan, misschien niet zo'n goed idee geweest.
     
  14. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Captain_Hindsight_766605.jpg
     
    Lionell, Wouter en SVDH vinden dit leuk.
  15. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Dat vind ik echt jammer. Ik heb een stille hoop dat het kan en ooit weer komt, jij en Mike etc aan het roer.
    Al dat (manipulatie) bla bla 'marketing' praatjes hier vind ik oh zo on-Hollands, heb ik gruwelijk hekel an. Tenslotte zijn jullie, jij en Mike niet voor jullie lol weggegaan, toch?
     

Deel Deze Pagina