verdwijnt deze site?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door VictorM, 25 jan 2016.

  1. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Als jij je eigen vrijwilligersproject wil opzetten ben je daar natuurlijk helemaal vrij in! Maar om al voordat je begint schaamteloos reclame te maken ervoor op een vergelijkbare site vind ik niet echt netjes.
     
    TheFlyingDutchboy en Innersoul vinden dit leuk.
  2. Maan

    Maan Guest

    Reclame reclame, ik probeer gewoon een oplossing te zoeken voor dit gezeik, niet zo negatief kevin :)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Zo langzamerhand wordt dit een behoorlijk kinderachtige discussie in mijn optiek.
     
    Valentijn, MarcoK en flyerbe vinden dit leuk.
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Mijn persoonlijke ervaring is dat de basiskennis van de gemiddelde Nederlander erg slecht is. Wellicht een gebrek aan exposure of een arrogantie gebaseerd op superioriteit met onze directe peers. Elke hulp wordt gewaardeerd hoop ik, zeker nu is bewezen dat het oude concept evident heeft gefaald. Wellicht zijn er andere oud-expats die net als ik willen helpen?
     
    Basjep, WorldTraveller en jongesander vinden dit leuk.
  5. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Verreweg het overgrote deel van de gebruikers hier zijn reislustige mensen. Als je reist kom je al snel in aanmerking met de Engelse taal. Dus ik vind dat ik wel kan zeggen dat de gemiddelde gebruiker van dit forum het geen probleem zal vinden zijn/haar mening in het Engels te verwoorden. We hebben het tenslotte niet over 8e deel van Harry Potter wat geschreven moet worden.

    Maar laten we vooral vooropstellen dat we allemaal het beste met elkaar voor hebben. En laten we gewoon even geduld hebben.
     
  6. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ik voel me nu echt heel dom, nooit geweten dat Harry Potter een serie was haha. Tot wanneer moeten we geduld hebben @kevin990, wat is de deadline die je voorstelt? Misschien is het concretiseren juist een van de pitfalls geweest...
     
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Een deadline geven gaat nu niet, omdat er veel zaken spelen die eerst opgelost moeten worden. Geen idee of en hoelang het duurt voordat iedereen, en dat is persoonlijk, tevreden is om door te gaan. Inmenging van andere leden die niet de hele situatie weten, ookal is het goedbedoeld, is niet bevorderlijk. De betrokken groep doet zijn best om zo spoedig mogelijk tot vorderingen te komen, maar dit ligt niet voor 100% in onze hand.
     
    RSC09, baccarat_guy en kevin990 vinden dit leuk.
  8. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Laten we de deadline zetten op een redelijke termijn. Alle betrokken hebben een baan of studie en hebben de afgelopen 1,5 jaar vrijwillig meegewerkt aan IVV en IF. Dan heb je niet binnen 3 dagen een oplossing.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2016
  9. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Zie dit. Het forum zoals het is zal ongetwijfeld door gaan. Heb je geen vrede met het platform waar het op draait of de advertenties die er staan, zoek dan vooral een andere plek.

    Qua frontpage hoop ik dat iedereen tot een beslissing komt waar ze vrede mee hebben - of dat nou inhoudt dat er gestopt, of juist doorgegaan wordt.
     
    baccarat_guy en kevin990 vinden dit leuk.
  10. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    De grootste valkuil van mensen die geld willen verdienen aan community's, is dat ze geld willen verdienen aan community's. Een community, bijbehorend blog, en bijbehorend forumplatform, kan alleen bestaan bij de gratie van haar leden - en pas als dat op orde is, kun je aan geld verdienen denken.

    De opmerking 'inmenging van andere leden is niet bevordelijk' is, met alle respect, geen handige opmerking - inmenging en betrokkenheid van leden is een basisvoorwaarde voor succes.

    Het feit dat deze discussie pas op gang komt na een omzichtige start van een topic door een nieuw lid (VictorM), toont aan dat er in de eerste plaats iets mis is met respect voor het 'vrije woord'. Het wegpoetsen van een eerdere poging om de discussie op gang te krijgen vind ik zeer zorgelijk: dat kan alleen zijn gedaan door iemand van wie de visie op internetcommunity's grondig verkeerd is. En blijkbaar voelt niemand zich in eerste instantie comfortabel om de vinger op de zere plek te leggen.

    Overigens ben ik degene die het account VictorM heeft aangemaakt.
     
    FlyingDutchman87 en Flying doc vinden dit leuk.
  11. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Accepté, ik zal mijn mond houden. Ik roep mijn mede high impact leden op hetzelfde te doen. Veel succes aan het team met de herstructurering.
     
    SVDH vindt dit leuk.
  12. baccarat_guy

    baccarat_guy Blue Tier

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    120
    Trofeepunten:
    33
    Thank you. I am truly doing my best to reach out to everyone involved and develop a viable plan for moving forward. Unfortunately, this is all very new. I'm handling the situation because I am local (in Amsterdam), but that is far from optimal. The #1 priority right now, is for me to gauge the issues and problems the bloggers have had with the USA management and to setup a plan. This plan needs to have some immediate actions, and I need to be able to deliver any promises that are made. I am in that position; but it's not completely seamless.

    Regarding the forums, we have some ideas to build the community further; but I have to request that we deal with that shortly after I have been able to communicate effectively with the bloggers.

    If people have suggestions, I am more than open to hearing them. I am willing to work fast and also communicate honesty with everyone. But, I can only handle so much at a time.

    Remember, I have been in this world for a long time. I'm a writer on the USA insideflyer site, have my own website, and I have been active on FlyerTalk since prior to 2005 with thousands of posts. I have many personal friends who are moderators and on TalkBoard. I understand and appreciate forums. It's a huge part of my life.

    I have the upmost respect for the special place that this forum can be. And, how having a Dutch forum that engages and excites people is truly something that I believe is essential for the growth of the InsideFlyer brand within the Netherlands and throughout Europe. I really believe this can be a huge success, but with every success there are mis-steps. You have my strongest promise that I will do everything within my power to restore faith in this site and the brand.

    Sincerely, Michael Trager
     
  13. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    upload_2016-1-26_16-0-17.png
    Misschien een beetje inconsequent?
     
  14. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik moest hardop lachen na het zien van deze video!
    Dankje, voor de vrolijke noot in dit 'zware' topic :)
     
  15. baccarat_guy

    baccarat_guy Blue Tier

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    120
    Trofeepunten:
    33
    Your point is well stated. We must be open and honest and allow criticism. In addition, we do have to value the forum members just as we value the bloggers. Everyone is important in the community.

    Dealing with these issues is never easy. But, I promise you we will try to come up with a plan to get input and involvement from ALL forum members. Without the support of the community, we will not succeed.
     
  16. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Persoonlijk houd ik alle opties open. Maar dat gaat buiten deze site om.
    Nogmaals, de meeste leden weten niet wat er speelde, maar zelfs ben ik op dit moment, als blogger, niet per se meer loyaal aan IF. Hierover ben ik in discussie met Michael en van zijn kant zie ik een serieuze intentie om op goede voet verder te gaan, wat ik erg waardeer. Deze discussie gaat niet over een nacht ijs. Of het uiteindelijk voor mij genoeg is, dat zal moeten blijken.
     
    high_class en baccarat_guy vinden dit leuk.
  17. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik ben geïnteresseerd om een inhoudelijke/redactionele bijdrage te leveren m.b.t. 'travel blogging'. Ik reis er genoeg voor en ben bijzonder gemotiveerd/betrokken.
     
  18. baccarat_guy

    baccarat_guy Blue Tier

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    120
    Trofeepunten:
    33
    and.... you should keep all of your options open. I have no bad feelings about people (bloggers) discussing the situation and their options. I can not really blame you. The way things came about over the last week were not good. There was not good communication or transition to the next step.
     
    Krabnov vindt dit leuk.
  19. baccarat_guy

    baccarat_guy Blue Tier

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    120
    Trofeepunten:
    33
    Very interested in your thoughts and opinions. I read many blogs, and am quite critical of many things.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Misschien is mijn opmerking verkeerd overgekomen, of heb ik me ongelukkig uitgedrukt.
    Natuurlijk waarderen wij de input van onze leden als het om de forum en de site gaat. Inderdaad, het is vitaal voor het bestaan van een nuttige community zoals deze.
    Wat ik bedoelde met inmenging is in de discussie over de bloggers. Deze staat, wat mij betreft, apart van de toekomst en vorm van het forum. Zoals Michael al aangaf is het voor hem nu eerst de prioriteit om met de oude bloggers te inventariseren wat er gaat gebeuren.
    Pas daarna lijkt het me verstandig om inderdaad te gaan kijken om anderen ook te laten bloggen. Ook voor Michael is het dan overzichtelijker.
    Ik ben ervan overtuigd dat er zeker nieuwe bloggers onder de huidige leden zitten die kunnen gaan schrijven. Een site zoals deze zoekt altijd naar nieuwe perspectieven en deskundigheid. Jullie inbreng en mogelijke medewerking daarin wordt ook erg gewaardeerd, graag zelfs. Alleen lijkt het me voor iedereen het beste om dit op het juiste moment te behandelen wanneer er 'van bovenaf' genoeg aandacht voor is en alles ook tot zijn recht kan komen.

    Overigens was ik het er ook zeker niet mee eens dat de originele post werd verwijderd en ik distantieer me ook hiervan.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2016
    baccarat_guy en TheoS vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina