Verdien meer Miles met Rocketmiles

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik heb laatst (in Kaapstad) ook een stay gehad die ik geboekt had via Rocketmiles. Ongeveer een week na de stay stonden m'n bonusmiles op de account die ik had opgegeven. Al met al een prima ervaring!
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Het duurde bij mij ongeveer 10 dagen voor m'n miles er op AA stonden bijgeschreven van een stay bij IHG.
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  4. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Hoe zijn jullie ervaringen qua prijzen met Rocketmiles? Ben voor mijn vakantie ook even naar wat hotels aan het zoeken om te boeken met Rocketmiles, maar ik moet zeggen dat de getoonde opties (i.c.m. Flying Blue) buitengewoon prijzig zijn. Hoewel ik in enkele gevallen tot 5.000 miles per nacht kan krijgen was ik niet van plan om pak 'm beet 300 eu of meer per nacht af te tikken.
     
  5. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Elke keer als ik kijk zijn de hotels ook ongelofelijk duur mbt de concurentie zonder miles..
     
  6. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Bij mij hetzelfde.. Ik overnacht iedere twee weken in hetzelfde hotel, en dat hotel staat ook op Rocketmiles. Maar die bieden alleen de suite aan, en dan krijg je 5000 miles. Die kamer is veel te duur.
     
  7. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Het kan soms helpen om je geboekte hotel in de gaten te houden. Een paar weken geleden heb ik een hotel in Cancún geboekt voor zes nachten voor € 846,- waarmee ik 14K MileagePlus miles verdien. Later was dit zelfde hotel te boeken voor € 814,- en kreeg ik 16K MileagePlus miles. Je moet er alleen voor zorgen dat je een refundable rate boekt. Dan kun je gewoon een nieuw tarief boeken en het vorige annuleren. Geld werd keurig binnen een paar werkdagen teruggestort op de AmEx. Het is een hotelboeking voor februari dus misschien wordt het nog interessanter.
     
  8. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Als je via de onderstaande link boekt, krijg je nu 1000 miles extra bij RocketMiles. Zover ik kan zien op elke boeking te gebruiken (behalve kamers van Booking.com).

    https://www.rocketmiles.com/complete/

    Zoals altijd, vergelijk de prijs met andere websites.
     
    Tim82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina