Van welke Hotel Loyalty programma's ben je lid?

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

  1. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Elke keten heeft een programma, van welke ben jij lid?

    Ik ben bij een aantal programma's Gold of equivalent, maar heb het meeste aan mijn Club Carslon Gold.
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Primaire focus voor mij ligt bij IHG (Platinum Ambassador), voor de rest lid van Best Western (Diamond), Club Carlson (Gold), Hilton (Silver), Accor (Platinum), Hyatt Gold Member, SPG en nog een aantal andere.
     
  3. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb CC Gold, HH Gold, Accor Plat (wie niet) en thats is.. misschien dat ik iets meer met Hyatt ga doen
     
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Accor Plat krijgen was heel gemakkelijk, totdat Accor begin dit jaar (of was het eind vorig jaar?) de deur dicht gooide voor instant upgrades... Of heb je een alsnog een manier Mike? :cool:

    Momenteel is Best Western Diamond juist weer heel gemakkelijk - bij je sign-up kun je direct een match aanvragen die daarna ook zeer snel verwerkt wordt. Pasje krijg je ook binnen een week of 2.
     
  5. spinning_around

    spinning_around Newbie

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    42
    Trofeepunten:
    18
    Mijn favoriete hotelprogramma is IHG, ik ben daar Royal Ambassador en heb daar echt heel veel aan bij mijn overnachtingen in InterContinental hotels: gratis suite-upgrade, sommige hotels doen suite upgrade + club access. En als het geen suite-upgrade is dan in ieder geval club access. Gratis mini-bar, gegarandeerd vroeg (8am) inchecken, en late check-out tot 4pm. Het kost soms wat moeite maar ik probeer er elk jaar alles aan te doen om mijn RA te behouden.

    Verder heb ik Hilton Diamond en SPG Gold (ben nu bezig met een Platinum challenge, ga ik niet halen :p )
     
    STH1984 vindt dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vandaar dat ik dit jaar weer wil voldoen aan de statistieken voor IHG Platinum, wil volgend jaar een Hyatt Diamond challenge plannen.
     
  7. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Zoals iedereen had ik een accor platinum kaart, maar die is ondertussen vervallen. Wel ben ik "op eigen kracht" nog steeds gold bij Accor. Ik heb ook nog een gold card bij IHG en Platinum bij Best Western. Verder ben ik nog lid van de meeste andere grote ketens, zonder echter enige status te hebben. Mocht de Le Meridien in Dubai wat vroeger gestart zijn met deel te nemen aan SPG dan had ik daar waarschijnlijk ook gold.
     
  8. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.127
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Ik heb CC gold, Best Western Diamond, IHG Gold, SPG Gold en Hyatt Diamond in mijn bezit
     
  9. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Trouwens ik ben ook nog dit jaar GHA Gold (Kempinski, Anantara en zo verder)

    Interessant programma want ze werken niet met punten die je kunt sparen maar je krijg: Local Experiences ...
    Zo heb ik vorig jaar in Dubai een VIP dag gehad in t Kempinski The Palm met Private Cabanna on the beach, freeflow eten/drinken en zo voorts..

    Alleen omdat ik daarvoor een aantal nachten in Thailand in t Anantara had overnacht kreeg ik gelijk mijn 1e local experience die ik op een locatie naar keuze kon inwisselen
     
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Heb op dit moment CC Gold (soms erg goede deals met 2for1 enz.!) en BW Diamond door status match. Verder nog Marriott Silver, al is dat vrij nutteloos. Accor Plat is helaas niet meer te krijgen en ook IHG is gestopt met status matchen. :( Mijn Hilton Gold is ook verlopen.

    Bij Starwood heb ik Preferred Guest Plus wat eigenlijk tegen Gold aan zit en iedereen gratis kan krijgen.
    Hyatt is eigenlijk gestoord vrijgevig met hun Diamond challenge. Je krijgt er ook confirmed suite upgrades bij en het gratis ontbijt bij Hyatt is ook top!
     
  11. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Verdiend? Want GHA matched toch niet? In Azië hebben die hotels vaak wel goede deals.
     
  12. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    GHA matched idd niet, heb het zelf geprobeert maar zonder succes. Momenteel kan je wel gold worden door een jaar abonnement te nemen op Business Traveller UK. Koste me ong 35 euro en heb bij mijn eerst volgende verblijf (Kempinski Seychellen) direkt mijn local experience genomen (met de chef naar de markt om samen menu samen te stellen en 's avonds diner in private room voor 2) hetgeen me veel voordeliger uitkwam dan alles voluit te betalen. Upgrade kreeg ik eveneens.
     
  13. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.127
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Klinkt goed!
     
  14. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Was het ook ;)
     
  15. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Ja ik zag de offer ook maar ik beet niet, weet niet of ik überhaupt in de nabije toekomst in een GHA verblijf. Binnenkort misschien naar Azië en er zijn erg goede deals bij Melia. 5 sterren hotel met ontbijt voor ongeveer 90 euries per nacht. Nou heb ik van een promo gratis 6000 Melia points gekregen (waren er zelfs 12000 maar die moest ik binnen een bepaalde tijd gebruiken) en MeliaRewards biedt vanaf 2000 punten cash&points redemptions. Dan gaan er dus nog wat tientjes van het bedrag af dus al met al een erg goede deal!
     
  16. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Heb je hiervan meer info? linkje?
     
  17. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
  18. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
  19. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Thanks guys!
     
  20. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8

Deel Deze Pagina