Upgrade van AMS - DPS in Januari op Eco wereld deal weken stoelen

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door NamataEkim, 2 jan 2018.

  1. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Hoi lieve mensen, ik heb de 21ste mijn vlucht naar Bali, en heb inmiddels twee eco comfort stoelen geregeld voor zowel de heen als terug reis. Echter volgens ExpertFlyer zie ik nog 14 available seats in de BC en nog twee blocked seats. Hebben jullie enige ervaring hoeveel de upgrade kosten zullen zijn als er nog steeds zoveel stoelen beschikbaar blijven? De vlucht is immers of 19 dagen.

    Ik heb met FB gebeld maar er zijn nog geen mogelijkheden om te upgraden met miles. Ze geven aan om de dag voor vertrek nogmaals te bellen. Ik heb zo ongeveer 85k miles tot mijn beschikking. Zou het lukken om beide stoelen te kunnen upgraden of is het letterlijk pray and hope?
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Wat is je boekingsklasse?
    Je ziet 14 vrije stoelen op EF maar is de availability ook 9 in J/D/Z?
     
  3. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb V klasse (beetje ruk) en ik weet niet hoe ik een summary krijg, wat ik doe is bij create seat alert business en flight nr invoeren vervolgens zie ik 14 business class seats 'available' en 2 'blocked' de rest is 'occupied'. Verder heb ik een gratis account.
     
  4. Xander

    Xander Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    Wij hebben op dezelfde route upgrades gehad variërend van € 209,- tot € 835,- per stoel. Volgens mij moet je ook gewoon een beetje geluk hebben dat EC en ECC vol zitten.
     
    NamataEkim vindt dit leuk.
  5. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Door AF wordt er vanaf SIN ook gebruik gemaakt van het segment naar DPS. Dat maakt upgraden lastig. Misschien tot SIN proberen?
     
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Dat er 14 stoelen niet assigned staan, betekent natuurlijk niet dat je er nog 14 plaatsen vrij zijn. Passagiers kunnen immers ook geen stoel hebben gekozen. Wellicht kan iemand hier de availability opzoeken.
    En Award Upgrade vanuit V zou 95000 miles zijn. Zelfs al zou er beschikbaarheid zijn, dan heb je helaas te weinig miles.
    Of je nog een OLCI aanbieding krijgt is lastig te voorspellen. Zoals hierboven al aangegeven kunnen ook de prijzen daarvan flink verschillen.
     
  7. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    voor het segment DPS-SIN kregen wij te horen dat het 100e was om van Eco naar Bizz te gaan. wat op zich best redelijk is voor een 2,5 uur durende vlucht.
    Vlucht zat zwaar vol, en we konden hier dus geen gebruik aanmaken :(
     
  8. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Ik heb recent AMS-DPS gevlogen in V-klasse en bij inchecken was AMS-SIN te upgraden van economy naar business voor 999 euro. Niet gedaan.
     
  9. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    268
    21/01 KL835 AMS-DPS
    J9 C9 D9 I9 Z0 Y9 B9 M9 U9 K9 H9 L9 Q9 T9 E0 N9 R9 V9 X9
    POS Netherlands

    21/01 KL835 AMS-SIN
    J9 C9 D9 I8 Z0 Y9 B9 M9 U9 K9 H0 L9 Q9 T9 E0 N9 R9 V9 X9
    POS Netherlands

    22/01 KL835 SIN-DPS
    J9 C9 D9 I9 Z9 Y9 B9 M9 U9 K9 H9 L9 Q9 T9 E0 N9 R9 V9 X9
    POS Singapore

    Je hebt sowieso te weinig miles om te upgraden, je kunt bijbetalen voor een hogere fare bucket maar gaat je veel geld kosten en dan ben je nog niet zeker of er beschikbaarheid komt om met miles te upgraden.

    De meeste kans heb je op dit moment via OLCI of een DoD upgrade op Schiphol.
     

Deel Deze Pagina