Upgrade van 2 Queenbeds naar 1 Kingsize + Sofa

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Nasil, 15 nov 2025.

1. Nasil

Nasil Blue Tier

Leuk Bevonden:
    138
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb bewust een kamer geboekt in een Best Western Plus hotel met 2 bedden (2x queens). Omdat 1 nacht op punten gaat, heb ik 2 verschillende boekingen (1 losse en 1x 4 nachten). Dit zou gekoppeld zijn en ik kan hele tijd in 1 kamer blijven. Dit vaker gedaan in dit hotel. Ik heb Diamond Select status.

Nu zie ik dat voor de normale boeking mij een 1x Kingsize room is gegeven. Dus ik mag van kamer wisselen én we hebben geen 2 losse bedden neer.

Na het hotel gebeld te hebben, presenteren ze dit als een upgrade voor Diamond Select. Toen ik aangaf dat wij als 2 volwassenen niet in 1 bed slapen (we zijn vrienden), was dat geen probleem. Er is een sofabed beschikbaar. Ik gaf aan dit niet als upgrade te ervaren. En het wisselen van kamer niet prettig te vinden. Tot een week geleden stonden er 2x queen bed in beide boekingen.

Ze gaven aan niks te kunnen doen want van de 5 nachten, is er 1 nacht geen 2x queenbed voor ons beschikbaar. Vreemd, want toen ik boekte,.was dat er wel.
    ik heb per mail gevraagd of ze nog kunnen nagaan of het wel mogelijk is in 1 kamer te blijven met 2x queen.

Kan ik hier nog iets mee?

Laatst bewerkt: 15 nov 2025
  2. Christian

Christian Administrator Captains

Leuk Bevonden:
    451
    Trofeepunten:
    83
    Zal lastig zijn als het hotel niets meer beschikbaar heeft. Het helpt wel als je een status hebt, meestal doen ze dan wel meer moeite. Mocht het hotel geen uitkomst bieden kun je eventueel nog de BW klantenservice proberen.

3. Nasil

Nasil Blue Tier

Leuk Bevonden:
    138
    Trofeepunten:
    43
    Even een update:
    Op de email werd niet gereageerd. Toen ik aankwam in hotel, heb ik het opnieuw gevraagd. Toen werd er gezegd dat ik dit zelf zo had geboekt. Ik liet de originele mails zien. En toen ging men in de regelstand en is het gelukt.

Christian, Ruut en Ctk vinden dit leuk.
  4. Christian

Christian Administrator Captains

Leuk Bevonden:
    451
    Trofeepunten:
    83
    Mooi dat het alsnog gelukt is!

Deel Deze Pagina