Uitnodiging KLM Urban Trail

Discussie in 'Nieuws' gestart door Carel1, 16 sep 2021.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Geachte heer

    Hardlopen is leuk, maakt u fitter en u kunt het altijd en overal doen. Hardlopen is dé manier om de omgeving te verkennen. Daarom is KLM supporter van running en organiseren wij samen met Golazo jaarlijks de KLM Urban Trail Series. Het doet ons plezier u te kunnen melden dat, na een onderbreking van meer dan een jaar, de KLM Urban Trail Series weer van start gaat. Een KLM Urban Trail laat u gedurende een korte (ongeveer 5 km) of lange (ongeveer 10 km) route kennismaken met de vaak verborgen bezienswaardigheden van een stad. U loopt over pleinen en bruggen, door kerken en theaters en langs tal van andere unieke locaties.

    KLM nodigt u uit!
    Samen met organisator Golazo pakt KLM de draad weer op en organiseren wij in 2021 nog zeven KLM Urban Trails. KLM nodigt u, als gewaardeerde Flying Blue deelnemer, graag uit om samen met een introducé aan een van deze trails deel te nemen. Uiteraard wordt de KLM Urban Trails Series georganiseerd volgens de van toepassing zijnde RIVM-richtlijnen. Wij raden u aan om u tijdig aan te melden voor de KLM Urban Trail Series, het kan zijn dat de stad van uw voorkeur anders niet meer beschikbaar is.

    De KLM Urban Trail Series vindt plaats onder voorbehoud van verdere besluiten over COVID-19 door het kabinet of de Veiligheidsregio.

    Kunt u ons vóór 29 september laten weten of u deel wilt nemen aan een van de trails?

    Ik had liever de uitnodiging voor de bekendmaking van huisje 102 ontvangen ;)
     
    HarmDommisse vindt dit leuk.
  2. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Altijd wel leuke events door de stad heen. Enkele gelopen in het verleden en paar gefotografeerd. Maar is niet voor de snelle lopers zeg maar. ;)
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Eigenlijk wel geschikt voor mij dus ;)
     
  4. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb twee maal meegedaan en mij prima vermaakt. Doordat je door allerlei gebouwen en bezienswaardigheden loopt (rennen is een groot woord...) is het een leuke manier om een stad te ontdekken. En daarnaast een hapje en een drankje (al doen ze dat volgens mij de komende periode niet).
     
    Urbanjazz, HarmDommisse en Carel1 vinden dit leuk.
  5. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Mijn vrouw gaat deze lopen met een hardloopvriend :) Ik sla zelf even over ;-) Het is in Amsterdam-Noord op het NDSM-terrein volgens mij?
     
    HarmDommisse vindt dit leuk.
  6. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Het evenement is in 5 steden:
    Amsterdam
    Arnhem
    Eindhoven
    Groningen
    Haarlem
    Een exacte locatie wordt niet genoemd.
     
    jphorn vindt dit leuk.
  7. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Klopt.
     
  8. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Vorige week aan meegedaan in Utrecht, dat was de eerste die weer georganiseerd werd na een tijdje. Leuke activiteit! "KLM running house" was zeer beperkt, een paar appels en bananen, flesje water etc. ipv ontbijt en catering.
     
    Urbanjazz en Carel1 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina