Even een korte vraag: ik kom de laatste 3 dagen niet door het menu om een ticket te boeken op het nummer 020-4747747. hebben jullie dit probleem ook? helaas heb ik geen pa tot mijn beschikking.. dank
Net de PA service gebeld voor een optie en wijziging van een vlucht. Normaal gesproken op dit tijdstip helpt niemand je en wordt je door verbonden naar de platinum lijn. Echter door enorme drukte op die lijn wordt je nu standaard doorverbonden met de ultimate platinum lijn Top service!!
Ultimate lijn is er tot 18.00u, dus als het daarna was heb je de platinum servicelijn gesproken. Als je via PA belt nemen ze wel op met PA of ulti.
Ik heb eerst de platinum lijn gebeld. Daar werd de verbinding verbroken omdat de wacht tijd langer dan 30 min was. Daarna PA gebeld en meteen geholpen. Ze vertelde dat ze voor ulti team werkt. Ik geloof je meteen dat ze een andere rol aannemen afhankelijk wie belt.
Voor zover ik weet word je met ulti of PA nummer wel vooraan in de rij gezet bij de platinum servicelijn. Sommige medewerkers daar hebben sinds kort (volgens mij) toegang tot de PA en ulti mailbox; in ieder geval de nachtdienst. Kreeg je ook een survey na afloop? Ik merk dat als ik heb gesproken met een medewerker die opneemt met premium service / ulti / pa, bij de platinum servicelijn dus, ik daarna vaak een survey krijg om de medewerker te beoordelen. Dat gebeurt bij gewone platinum lijn niet, dus misschien zit er toch iets verschil in training oid..
Bij de PA groep worden ze wel beter naar mate je langer meeloopt als klant. Inmiddels krijg ik de groeten van collega’s (blijkbaar werken ze deels op kantoor) als ik met iemand aan de lijn hang. Laatst zei ik m’n naam en was de reactie “Uh oh”, ze kennen me al
Ik krijg na een gesprek ook geregeld een survey. Overigens is de service van de medewerkers van de PA lijn absoluut perfect.
Ik was afgelopen zaterdag ook heel erg blij met PA toen vluchten in LIS waren geanuleerd door staking. Mijn partner platinum lijn gebeld... werd opgehangen door drukte... Ik met PA lijn gebeld, binnen 1-2 min opgenomen en prima geholpen....
Vind het overigens wel treurig om te horen dat de platinum servicelijn zo overbelast is. Zullen vast wel redenen voor zijn, ineens veel belletjes of vrije dagen van personeel. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit de doelgroep is die als eerste weer gaat vliegen terwijl de gemiddelde Nederlander nog twijfelt. Als die goed ondersteund worden, juist bij ongeregeldheden, vliegen ze wellicht nog een keer extra.
Ja ben ik met je eens. heb de afgelopen 2 weken meerdere keren naar de platinum lijn gebeld op diverse tijdstippen en ben er niet doorheen gekomen. Heel teleurstellend.
Als je 30 miljoen passagiers hebt en alleen nog de telefoon opneemt voor je 4000 ultimate en PA klanten, I don't know.