Uitnodiging KLM Personal Assistance

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Nordic75, 21 dec 2020.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ja, ik heb vorige week ook een nieuwjaarskaart ontvangen. Vorig jaar was dat een doosje chocoladehuisjes. Die waren lekkerder.
     
    beuse242, Tommy en Urbanjazz vinden dit leuk.
  2. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Misschien krijgen we vaccinatie aan huis van KLM :rolleyes:
     
    beuse242, Carel1 en Tommy vinden dit leuk.
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik wil er zelfs graag voor naar de KLM medische dienst op Schiphol-Oost rijden.
     
  4. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Al moet ik er naartoe fietsen! Is maar 35min fietsen zie ik :rolleyes:
    Ga ze meteen een e-mail sturen ;):D
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Hier ook niks gehad. Maar ik ontvang sinds een adreswijziging in februari al geen post meer van KLM. Ze zeggen dat het adres overal goed staat, maar toch komt er niets of wordt het op het oude adres bezorgd.
     
  6. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Moet ik even Harm en Peter voor je appen? :cool:
     
    beuse242, Thijsk, arjen05 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Hehe dan is het goed dat we tegenwoordig kunnen appen, want heb nog wel een paar dingen voor ze die niet in een sms van 160 tekens zouden passen :D
     
    Thijsk, Urbanjazz en Carel1 vinden dit leuk.
  8. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Google is optimistisch. Slecht 41 uur op de fiets voor de 789km met totaal 1.047m in hoogteverschil. Dan toch liever een PCR test en een uurtje in de lucht :D
     
    beuse242, Thijsk en Carel1 vinden dit leuk.
  9. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Welk adres laat je het nu sturen? Het zou zo maar meer aan Cpost kunnen liggen dan aan de KLM ;)
     
  10. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Haha! Als CPost de KLM-enveloppen bedrukt wellicht ;) Maar oude en nieuwe adres was beide NL.. De kerstkaart is inmiddels overigens bezorgd, op het oude adres. Dus die zal ik dit voorjaar eens gaan ophalen.
     
  11. Renefth

    Renefth Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik moest laatst een vlucht annuleren. Dat heb ik in eerste instantie gewoon via de KLM website gedaan om vouchers te krijgen. Vervolgens meer dan twee weken geen reactie, niets verwerkt. Toen de PA maar gebeld en de volgende dag was het geregeld. Mijn eerste ervaring met de PA is dus zeer positief.
     
    Thijsk en Carel1 vinden dit leuk.
  12. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    hoi allemaal, Platinum Personal Assistance is zo geheim dat het ook voor Flying Blue customer service medewerkers onbekend is...

    ik had in 2019 en 2020 totaal 907XPs, 882 daarvan AF/KL. Vrijdag een email gestuurd aan FB om te vragen of ik een uitnodiging krijg voor PA. Reactie:

    "Hello Peter,

    Thank you for your e-mail of 5 March 2021 regarding Ultimate eligibility for Plaitinum members.

    The Flying Blue members eligible for the Ultimate card are Platinum/Platinum for life, Club 2000 or Club 2000 Skipper who travel far above the requested XP threshold to become Platinum. They have 2 calendar years to get 1800 UXP on flights marketed by Air France (AF), KLM (KL) and HOP! (A5).

    Currently, you have gained 370 UXP out of 1800 UXP. The qualification period for Ultimate started on 01/01/2020 until 31/12/2021.

    Bumdari from your Flying Blue team"


    Ik heb gereageerd en nog een keer geschreven dat ik heb geen vragen over Ultimate, maar over PA. Ik heb geen kans om Ulti te zijn en dat weet ik gewoon. Reactie van vandaag:

    "Dear Mr. Csardas,

    Thank you for your e-mail of 08 March 2021.

    For Platinum members, the only assistance that we have is the Platinum Service Line (PSL).

    This is a dedicated line for Platinum members. Here is the contact number of PSL in Netherlands +31 (0) 20 47 47 737.

    I hope above information helps and clarifies.
    Have a great day and stay safe!

    Maryia"


    @Carel1 , je ben de pro PA hier in de forum. Wat denk je, moet ik misschien de Platinum Lijn bellen en vragen? En waarom heb ik geen uitnodiging gekregen automatisch?
     
  13. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    @petercs de PA service bestaat alleen voor Nederland. Wellicht is de support medewerker daarom niet op de hoogte. Als je de Nederlandse platinum servicelijn belt kennen ze zeker de ins en ouds.
     
    petercs vindt dit leuk.
  14. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    ik zou zeker even bellen met de Platinum lijn.
     
  15. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Hier nog even de voorwaarden:

    Per 1 april 2020 is het uitnodigingsbeleid voor KLM Personal Assistance aangepast, waarmee wij klanten langer de tijd geven om zich te kwalificeren. U komt in aanmerking voor KLM Personal Assistance omdat u:
    • Flying Blue Platinum-deelnemer bent;
    • woonachtig bent in Nederland;
    • binnen twee kalenderjaren (1 januari tot en met 31 december) minimaal 800 UXP heeft gespaard op vluchten met een KLM- of Air France-vluchtnummer.
     
    petercs en Urbanjazz vinden dit leuk.
  16. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    hoi @arjen05 en @Carel1 , dank voor jullie snelle reacties. Naar jullie aanleiding Platinum line gebeld. Omdat mijn voorkeurstaal Engels is (maar ik bel toch de 020 nummer), iemand in Londen heeft de telefoon opgenomen, en die had geen idee over PA. Ik was doorgeschakeld naar de Nederlandse team. Het duurde even tot de medewerker de voorwaarden checkte, en volgens zijn alleen KL tickets komen in aanmerking. AF vluchten zijn ook okay, maar alleen onder 074 stock. Omdat ik alleen privé vlieg, boek ik altijd via airfrance.de (zonder boekingskosten), balen dus...
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2021
    Carel1 vindt dit leuk.
  17. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    KLM weet hun eigen voorwaarden weer eens niet... Het gaat om de hoeveelheid UXP die je vliegt (ergo: op AF/KL stock). Zowel 057 als 074 tickets tellen voor de kwalificatie. Met 882 (U)XP zou je dus moeten kwalificeren voor de service.
     
  18. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    korte update: even met PA gebeld, en volgens de mevrouw ze hebben gestopt met de toelaten van nieuwe leden sinds begin 2021. Ze heeft mijn gegevens genoteerd en beloven dat ze gaat met haar manager overleggen. Zij heeft bevestigd wat @Thijsk schreef over UXPs
     
    Godenzoon14, Thijsk en Carel1 vinden dit leuk.
  19. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    Apart, want krijg zojuist een uitnodiging voor KLM PA...
     
  20. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Jij bent dan ook geen nieuw lid ;), voor jou is het een verlenging van de PA-dienst, toch?
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina