Uitgifte nieuwe Flying Blue cards

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door FlyingDutchman87, 16 mrt 2017.

  1. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Heb helaas nog niets binnengekregen. Ben Plat sinds Jan '19, verwacht dat ik meegenomen word met de nieuwe run in April.
     
  2. Treb

    Treb Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    13
    Vreemd, mijn pas loopt af per eind Q1 2019, maar moet nog de nieuwe krijgen voor lopende jaar. Sommige luchthavens willen die fysieke pas voor loungetoegang, dus net onhandig als hij er niet is.

    In app staat trouwens ook nog geldigheid tot Q1 2019.
     
  3. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Je kunt altijd nieuwe pas downloaden in je passbook op je telefoon. Maar dan moet de geldigheidsduur wel verlengd zijn.
     
    Roberto vindt dit leuk.
  4. Treb

    Treb Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    13
    Zoals ik al zei, in de app staat ook nog geldigheid tot Q1 2019. Dus heb vrij weinig aan die digitale pas. Zijn er mensen die per 31-12-18 weer plat verlengd hebben en nu wel in de app al Q1 2020 zien staan?
     
  5. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Nee, er staat nog 03/2019
     
  6. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Mijn periode loopt pas over een paar maanden af, maar de rest van de familie heeft de zilveren kaarten eind vorige week in huis hier in Denemarken. Ik zag dat er nu ook een aparte kinderkaart/brief is, met andere voorpagina en het advies om samen met de ouders naar de voordelen te kijken :)
     
    beuse242, Roberto, VinceG en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina