Tools voor de frequent flyer

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Lionell, 14 jul 2014.

  1. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    we proberen de forum categorien een beetje overzichtelijk te houden, maar voel je vrij (jij of ieder ander) om topics te openen, specifiek voor een app/tool/site!

    Als er teveel verschillende dingen in één topic besproken worden dan kan het wel wat onoverzichtelijk worden.
     
  2. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    @kevin990 Wat is het verdien model van Mileways? Ze moeten toch ergens de compensatie vandaan halen voor de kortingsbonnen?
     
  3. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Wordt nergens op de site over gesproken. Je hoeft in ieder gevoel niet een overvloed aan gegevens met ze te delen.
     
  4. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb het me ook afgevraagd. Het enige wat ik kan vinden is de "flight compensation", waar een juridische dienst wordt aangeboden in ruil voor 25% van het compensatiebedrag, maar ik weet niet of dat nou echt een goudmijn is. Misschien op termijn, als ze veel leden hebben, wel.

    De voorwaarden bij sommige van de vouchers zijn best wel strikt. Het zou zomaar eens kunnen dat die vouchers Mileways weinig tot niets kosten (omdat ze voor de bedrijven puur voor promotionele doeleinden zijn). Neemt niet weg dat 20 euro korting bij Airbnb altijd mooi meegenomen is. Aan de andere kant heeft Uber weer geen regels.

     
  5. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Die vouchers zijn verlopen haha ;)
     
    DutchFrequentFlyer vindt dit leuk.
  6. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Hahaha. Scherp ;)
     
  7. Luda

    Luda Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Zou het kunnen dat ze geld verdienen door het verkopen van "anonieme" data aan hun partners? Kan best interessant zijn om vlieg gedrag van je eventuele klant te weten. Daarnaast zullen ze per geleverde klant aan hun partners waarschijnlijk een klein geld bedrag krijgen.
     
  8. Hastamanana

    Hastamanana Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb gisteren Flight Diary ontdekt en het geeft een zeer leuke presentatie van je vluchten. Kan de link niet posten omdat ik nog geen 10 Posts heb... :-/
     
  9. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Er zijn verschillende tools om je vluchten bij te houden:
    Daarnaast heeft bijvoorbeeld British Airways ook een eigen tool voor vluchten die je met hen gemaakt hebt: https://www.britishairways.com/travel/my-flight-path/execclub/_gf/en_nl.

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik alle 4 de websites hierboven gebruik :oops:. Kan gewoon moeilijk kiezen welke ik nu de beste / makkelijkste / leukste vindt :p.
     
  10. mistercasa

    mistercasa Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Een vraagje, ik vind via ITA.com een vlucht maar ik kan nergens iemand vinden die die vlucht voor mij kan boeken of misschien wel wil boeken. Iemand een idee waar ik met mijn printje van ITA heen kan? Via Kayak en Skyscanner vind ik deze vlucht niet?
     
  11. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Wie weet hoe de site heet waar je iemand kan laten zoeken naar een goedkoop ticket (niet Flightfox)?
     
  12. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    darjeeling.com
     
    Kilian vindt dit leuk.
  13. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Zonder g ;)
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Toegevoegd!
     
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Net een paar edits aan de lijst gedaan, links naar geschreven handleidingen door onze bloggers voorzien.
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  16. Points to be Made

    Points to be Made Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    18
    If you have never used AwardWallet Plus, you can use upgrade code "pointstobemade" and you will get AW+ for 6 months.
     
    Basjep vindt dit leuk.
  17. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Thanks!
     
  18. LeChiffre89

    LeChiffre89 Newbie

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    3
    Geen site, wel een tool: de nieuwe app van de Europese commissie die helder je rechten uitlegt mocht je vertraging, cancellation of wat dan ook hebben. Hoop dat je er geen gebruik van hoeft te maken, maar wellicht handig als je met een tegenstribbelende baliemedewerker zit!

    Te vinden via: http://ec.europa.eu/transport/passenger-rights/en/mobile.html

    Gevonden op de blog van @Points to be Made !
     
    Patrick Dijkstra en kevin990 vinden dit leuk.
  19. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Sinds gisteren heb ik gebruik gemaakt van Mileways. Een enkeltje van Amsterdam naar Detroit levert bijna 4.000 punten op. Als ik kijk naar de vouchers, zou dit theoretisch 4 x 20,- voucher van Airbnb opleveren. Heeft iemand al ervaring met het inwisselen?
     
  20. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ja, maar niet met Airbnb, ik heb al een aantal vouchers bij Uber in Duitsland ingewisseld.
     

Deel Deze Pagina