Toekomst van InsideFlyer.nl

Discussie in 'Nieuws' gestart door Mike, 26 jan 2016.

  1. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Beste allemaal,

    De afgelopen dagen heb ik vooral mogen merken hoezeer jullie als community van InsideFlyer houden! Ontzettend veel berichtjes van mensen die vragen hoe en wat.

    Daarom een bericht van mij om wat duidelijkheid te geven in de stand van zaken:


    Laat ik beginnen met het feit dat de actie van dit weekend een ondoordachte en verkeerde is geweest. Na 2,5 jaar lang de site op te bouwen en een hele community er achter op te zetten blijkt wel dat deze actie jullie als community ontzettend heeft geschaad. En daarvoor bied ik aan iedereen openbaar mijn diepste verontschuldiging aan..

    Men vraagt: Blijft de site bestaan? En volmondig en met vreugde kan ik meedelen na gesprekken met de USA dat InsideFlyer.nl blijft bestaan. De site is er, er is 2,5 jaar met passie aan gewerkt en de site gaat een geweldige toekomst tegemoed. Op het zelfde moment blijfst InsideFlyer.nl een ''online'' thuis voor alle frequent flyers in de BeNeLux zodat jullie als je vragen en opmerkingen kunnen blijven delen op bijvoorbeeld het forum en de doelstelling is en blijft dat InsideFlyer de aller grootste website in de Benelux word op het gebied van Loyalty voor de frequente reiziger.

    Maar dat is iets wat we niet alleen kunnen. Wij hebben daarvoor jullie hulp nodig. We hebben nieuwe ideeen nodig en feedback wat kan beter, wat kan anders, over welke onderwerpen wil je graag lezen en welke misschien helemaal niet? Er ligt namelijk nu een kans om de site beter en sterker te maken! Een gouden kans die we niet laten liggen!

    Ik zou jullie dan ook gelijk willen voorstellen aan @baccarat_guy . Michael is een persoonlijke vriend van mij en we hebben elkaar 2 jaar (?) geleden ontmoet op een frequent flyer event. Michael woont in Amsterdam en hij weet ALLES van bijvoorbeeld Delta en ik kan m dan ook niemand anders voorstellen dan dat Michael mijn plaats overneemt en per direct jullie aanspreek punt is voor de site en alles daar om heen.

    Dus als eerste zou ik jullie willen vragen om samen met mij @baccarat_guy welkom te heten op het forum! Het beste in het Engels want zijn NL is qua schrijven nog niet helemaal top (die van mij trouwens ook niet haha)

    Wil je meewerken aan de toekomst van InsideFlyer.nl , wil je schrijven, bloggen of misschien gewoon even je input geven over wat jij denkt dat er mischien anders kan? Stuur hem dan even een berichtje en hij komt bij je terug.

    Ik neem afscheid en zeg dankjewel en vraag jullie @baccarat_guy met volle 100% te steunen en hem de support te geven die hij verdiend om deze site voor jullie beter en sterker te maken. En laat hem vooral weten als je deel wilt uitmaken van de site op welke manier dan ook.


    Mike

    --


    Dear all,

    In the last few days I have had the opportunity to notice how much you guys as a community love InsideFlyer. There where so many messages from people asking: this and that.

    So thats why I want to write a personal mesage to give clarity:

    Let me start by stating that last weekends actions where reckless and wrong. After 2,5 years working to build the site and building an entire community around it it clearly showed how much last weekend damaged the community. And I would like to take this oppportunity to deeply and publicly apologize to everyone.

    The big question is: Will the site remain? With full confidence and with excitement I can inform you that after talks with the USA: InsideFlyer.nl will remain! The site is here, we worked on it for 2,5 years and the site has an amazing future ahead. Also the site has become a home to you and every freqent flyer in the Benelux and it will continue to be a place where you can ask your questions and share your comments. The goal remains that we become the largest website in the BeNeLux witin the Loyalty/Frequent Flyer space.

    But this is not something we can achieve by ourselves. We need your input! We need new ideas, feedback on what to improve and what topics you like to read and perhaps what not. There now is a great opportunity to make this site even better! A golden opportunity we are not passing by.

    I would like to introduce you all to @baccarat_guy . Michael is a personal friend of mine. We met 2 years ago (?) at a frequent flyer event. Michael lives in Amsterdam and he for example knows everything there is about: Delta.
    And there is no other person imaginable to take over my role than Michael. Asof now he is your point of contact for everyting related to the website and beyond.

    So firstly I would like you to join me in welcoming @baccarat_guy to the forum and the site. Best to do that in English as his Dutch writing isn't the best yet (same as my dutch btw)

    I want to ask you to think about becoming a part of the future of InsideFlyer: writing, blogging of perhaps just by giving your input on the site on what you think we can improve - Just send Michael a quick message and he will get back to you asap.

    I am saying goodbye to you and from the site and I am asking you to give @baccarat_guy the full 100% of support that he deserved and he needs to take this website and make it better and stronger for you. And let him know if you want to become a part of the site in any way shape or form.

    Mike
     
    DirkOnTour, FlyingFonz, tommy777 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. baccarat_guy

    baccarat_guy Blue Tier

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    120
    Trofeepunten:
    33
    Thank you @Mike for the kind words. I really want to make things work.

    As Mike mentions, we want your feedback and we want you involved. But, I have to take things one step at a time. As I said in another thread :

    "The #1 priority right now, is for me to gauge the issues and problems the bloggers have had with the USA management and to setup a plan. This plan needs to have some immediate actions, and I need to be able to deliver any promises that are made. I am in that position; but it's not completely seamless.

    Regarding the forums, we have some ideas to build the community further; but I have to request that we deal with that shortly after I have been able to communicate effectively with the bloggers.

    If people have suggestions, I am more than open to hearing them. I am willing to work fast and also communicate honesty with everyone. But, I can only handle so much at a time."

    At this point, all I can say (and I will probably repeat this numerous times) : You have my strongest promise that I will do everything within my power to restore faith in this site and the brand.

    Sincerely, Michael Trager
     
    DirkOnTour en TheoS vinden dit leuk.
  3. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Ik kan het niet volgen. Heb ik iets gemist? Wat is er afgelopen weekend gebeurd?
    En ik vraag me af waarom er allemaal oude berichten op de homepage staan..
    Persoonlijk vond ik ikvliegveel.nl een fijnere en gebruiksvriendelijke website dan insideflyer.nl, met name het forum..
     
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    kijk hier even: https://insideflyer.nl/forums/threads/verdwijnt-deze-site.1195/
     
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    De verschuiving van de forumknop is met name voor de mobiele versie een vooruitgang!
     
    high_class, DirkOnTour en Jan van Putten vinden dit leuk.
  6. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Was dat maar het belangrijkste nieuws van de laatste dagen :).
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  7. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Ik vind het toch heel....heel erg jammer Mike.
    En hoop dan ook zoiets als een oude IVV weer terug komt;), en dan Niet Meer met Amerikanen n zee gaan!!!
     
  8. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    Personally I have no opinion or knowledge on the recent events, but would definitely like to support this site. Not sure how yet, but if there is anything I can do to make further improvements, let me know and I'll be happy to support the site. Mike, jammer dat je vertrekt, bedankt voor je geweldige inzet voor deze community! All the best
     
    TheoS vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina