Met plezier deel ik volgende tip, die ik in elk geval absoluut nog niet kende.
Forumleden hebben gemerkt hoe lang je in de wacht moet staan bij KLM als je geen personal assistant hebt, en dat zijn nogal wat mensen
De wachttijden lopen soms op tot een half uur of meer.
Nou is daar misschien nog wel even mee te leven, maar de kwaliteit van antwoorden laat te wensen over. Dat komt omdat KLM heeft "opgeschaald" door ondermeer een Filippijns call center in te schakelen. De mensen zijn uitermate correct en vriendelijk, maar hebben geen 'level' om belangrijke beslissingen te nemen. Die lopen altijd via een supervisor, waardoor de wachttijd nog meer oploopt.
In een andere thread, die leek
hopeloos te eindigen, vond ik het noodgedwongen het antwoord. Ik bleef bij de helpdesk via Twitter vragen of ze geen beter nummer hadden voor afhandeling van mijn vragen. Uiteindelijk kreeg ik dit:
Premium Service Line in France
+33 (0) 1 48 59 20 00
open 24 uur – 7 dagen in de week in Frans en Engels.
Niet alleen werd ik binnen 5 minuten geholpen in Engels met mooie Franse tongval, maar ook heel goed geholpen
Ik heb inmiddels de lijn 4 keer gebeld en ben in alle gevallen goed geholpen en snel. Daarom durf ik nu wel deze tip te delen.
Klik om te vergroten...