The Regal Card

Discussie in 'Overige programma's' gestart door Ottorockit, 11 aug 2015.

  1. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Aangezien ik hier nog niet zo lang rond hang op het forum en veel vragen van jullie beantwoord heb gekregen leek me het leuk om een nieuw topic aan te maken m.b.t. The Regal Card en mijn bevindingen zodat ik ook iets kan delen waar men eventueel wat aan heeft

    Op zich een beetje het Founderscard principe met minder benefits maar wel betere in mijn ogen.

    Ik liet hen weten geïntereseerd te zijn en de kaart te overwegen welke 499,- usd kost.

    Echte benefits zijn:
    - Priority pass (hoogste level)
    - reisverzekering (vooral op ziektekosten en reisafbraak)
    - Congierge service
    - Miles redemetion (zoeken uit welke vluchten je het beste kan boeken met miles zo voordelig mogelijk)
    - Hotel reserveringen
    - Business en Firstclass kortingen
    - Platiunum Sixt
    - Gratis SLHW status (maar dat is volgens mij sowieso gratis)

    De rest van de benefits zijn verwaarloosbaar. enkele % op dingen die je nooit zult gebruiken.

    De vrouw daagde mij uit door een hotel te noemen waar ik graag wilde verblijven. Ik noemde dat ik over twee dagen in BKK in Hilton Milenium wilde slapen waar op dat moment de rate 190 euro was. Ze bood mij 130 USD. waarna ik akkoord ging en de kaart aangeschaft heb. Toen ik de kamer wilde boeken was deze ineens niet voorradig. Daar voelde ik een beetje nattigheid.

    Uiteindelijk een andere Hilton geboekt tegen iets hoger tarief, geen punten en geen internet.....

    Ondertussen diverse trips uit laten zoeken waarbij men niet de aller mooiste hotel acces tot dusver weet te regelen, maar wel een heel eind komt.

    Tevens op een BC vlucht welke bij KLM voor 2499 euro naar BKK aangeboden werd in oktober, konden zij deze voor 2049 USD aanbieden.

    Congierge service gebruik ik regelmatig, erg goed en snel. Ja natuurlijk kan ik zelf googlen, maar soms is gemak een privilege ;)

    Of het echt een saver is betwijfel ik nog een beetje, ik heb een nieuwe opdracht uitgezet voor een trip naar Italië.

    Ik ben benieuwd wat jullie vinden van deze kaart.
     
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    nooit van gehoord, ik zal eens googlen
     
  3. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    ik kwam het een tijdje terug ook al tegen. Ze adverteren veel op award wallet
     

Deel Deze Pagina