The Economist promo

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door Lionell, 25 aug 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Via de M&M nieuwsbrief werd een promo aangeboden via een abonnement op The Economist.
    Voor 226 euro krijg je een hard copy thuis bezorgd voor 1 jaar, en 1 jaar toegang via de ipad app, maar je krijgt ook 10000 miles!
    Belgium.png

    Niet echt een goeie deal als je weet dat je vorig jaar met een soortgelijk abo op de NY Times 20000 mijlen kreeg.

    Maar als je speelt met de locatie via het "Change country" menu, dan krijg je hele andere prijzen te zien.
    US print en digital.png

    Nu heb ik vrienden in Maleisie wonen en ik heb het geluk dat het hoofdkantoor van m'n werkgever in de VS zit. Dus ik heb er voor gekozen om een "digital subscription" te nemen voor 126 dollar, omgerekend zo'n 95 euro waarvoor je een jaar lang toegang krijgt via de ipad app en 7500 mijlen krijgt.

    US Digital.png

    Ik kreeg nadien bevestiging via email en het zou tussen de 4 en 6 weken duren voor de miles in m'n M&M account verschijnen. Ik houd jullie op de hoogte, let op er is momenteel GEEN garantie dat dit werkt. Maar aangezien ik een order bevestiging kreeg.
     
    Jan van Putten en DutchFrequentFlyer vinden dit leuk.
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Als je The Economist graag leest is het een leuke promo :)
     
  3. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Feitelijk koop je de miles dus, vraag me af of het dan een goede deal is om zo jaarlijks wat punten bijeen te "verzamelen". Maar ben niet thuis in M&M dus ik hoor graag jullie ideeën.
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja inderdaad, maar aan een lagere prijs dan dat je ze bij M&M zou kopen. Het kopen van miles is sinds kort trouwens ook niet meer mogelijk. Met de deal van de NY Times heb ik een half jaar de krant op de ipad gelezen. In The Economist staan ook wel interessante dingen en anders heb ik voor een mooie prijs de miles "gekocht". Ik doe het puur om m'n account verder aan te dikken, met deze miles erbij heb ik genoeg voor een retour in business naar de US.
     
  5. STH1984

    STH1984 Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
  6. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    STH1984 vindt dit leuk.
  7. STH1984

    STH1984 Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
  8. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Promo komt precies op het goede moment, wilde me een dezer dagen abonneren op de Economist, maar nu krijg ik er ook nog miles voor.
    Nu nog de 20.000 M&M voor de International New York times en het feest is compleet.
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat zou mooi zijn moest die aanbieding van NY Times dit jaar weer komen, ik ben alleen benieuwd of je voor een 2e keer aanspraak erop kan maken?
     
  10. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Als je via de Nederlandse site kijkt naar een abonnement op de Economist krijg je maar 3500 miles voor een print + digital subscription, en 2500 voor alleen print of alleen digital....

    De aanbieding van de International New York Times is verdwenen.... maar ook hierbij "kocht" je de miles - een jaarabo kost EUR 535, maar als je een kwartaal abonnement met je credit card betaalt (automatisch verlengd) gaat de prijs naar EUR115 per kwartaal, dus dan is het 4 x 115 = 460 EUR.

    Als je studeert of een CJP hebt, kun je het beste via ISS abonneren. Economist kost dan EUR132 per jaar, New York Times EUR 360, dus tel uit je winst (of verlies)
     
  11. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    In de bovenstaande post vind je de link naar de Economist Promo.
     
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bij mij staan de miles er op :D
    Screen Shot 2014-09-15 at 18.18.36.png
     
  13. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Mijn 10K economist ontvangen, niet slecht voor 120 euro :)
    Deze nu pas ontdenkt spijtig genoeg:

    For instance, this summer Swarovski had a limited time promotion that gave customers 3,000 miles per purchase at participating boutiques in Switzerland. The best part you ask? There was no minimum purchase amount attached to the promo.

    This meant, that when buying the cheapest item in the store (a small clover for CHF 29, or €24), M&M members were getting an incredible CPM buy rate. This particular promo was the equivalent of getting 125 miles per 1 Euro spent. On the Miles & More website, 3,000 miles retails for €85. This promo gave customers a 75% savings when buying miles.

    A similar promotion is currently running at participating Swarovski boutiques until October 31st, however a minimum purchase of CHF 99 (or €81) has been put in place.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat is al een aantal jaar dacht dit dat ze die Swarovski promo doen, ik raak alleen nooit in Zwitserland :D
     
  15. NicoT

    NicoT Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Nieuwe M&M frequent flyer die overstapt van lowcosts naar de Star Alliance groep om langzaam maar zeker een gratis business tripje naar de VS of Azië te verzilveren dankt je voor de tip. Net een digi abbo afgesloten in USD. Ik hou jullie op de hoogte of ik 7.500 miles ontvang.
     
  16. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ik heb de 10.000 miles ontvangen
     
    Lionell vindt dit leuk.
  17. NicoT

    NicoT Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hier ook de miles ontvangen !
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg de afgelopen weken constant reminder brieven op mijn Amerikaanse adres voor hernieuwing van het abo. Opzeggen van het abo gaat heel simpel, gewoon email sturen naar het mailadres wat op het betalingsformulier staat van de hernieuwing. Binnen de dag antwoord dat mijn abo niet meer wordt verlengd.

    Als de abo periode voorbij is dan wordt het uitkijken naar een nieuwe deal en een nieuw Amerikaans adres :D
     

Deel Deze Pagina