Thalys The Card - status met loungetoegang na 1 rit!

Discussie in 'Overige programma's' gestart door fbruno, 18 aug 2014.

  1. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    en vandaag, zo'n drie weken later heb ik mijn fysieke Silver TheCard in de brievenbus gekregen.
     
  2. menzo2003

    menzo2003 Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    Ready2Board vindt dit leuk.
  3. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik was vandaag op Schiphol, mocht met mijn 2e klas Thalys-ticket en TheCard Silver toch binnen bij de NS International lounge. 'mag eigenlijk niet' zei de Lounge dame, 'maar het is rustig, dus loop maar door'. Toch mooi :)
     
  4. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Hoe veel drankjes mocht je?
     
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    werd niks over gezegd, dus vast meer dan één ;)
     
    Basjep vindt dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ik heb er een via FB aangevraagd. Staat er een stoer logo op. :cool::p
     
  8. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Gister 1e klas Thalys gedaan, Amsterdam Centraal - ZWE. Op zaterdag is de lounge pas om 10:00 uur open (belachelijk!), dus die lounge niet kunnen proberen. De rit zelf was prima, 1e klas heeft merkbaar meer beenruimte en is 2-1 ipv 2-2 qua configuratie. Gratis drankjes (2 of 3 keer langsgeweest) + snackje (broodje, koek, etc.).
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Gisteren de kaart ontvangen, inclusief een flink aantal vouchers om een "business office" te huren aan een gunstig tarief, en een aantal guest vouchers voor toegang tot hun business lounges. Het mooie is dat er hier in Antwerpen een aantal locaties zitten, evenals in Brussel. Van de week verder uitzoeken waar ze locaties hebben.
     
    kevin990 vindt dit leuk.
  10. Skywalker88

    Skywalker88 Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128
    Ik was laatst naar de NS International lounge geweest op Rotterdam centraal. Met o.a. NS business card krijg je toegang en mag je ook een introducee meenemen. Best wel een leuke plek als je bijv moet wachten op de thalys oid, gratris drankje en WC. Het is wel klein maar nooit druk. Toen ik er was maar 3 anderen. Na mijn eerste drankje wilde ik nog een drankje pakken, maar werd aangesproken dat is beperkt is tot één per persoon.. ok prima kom ik ander keertje nog wel terug hehe
     
  11. Kees Appelboom

    Kees Appelboom Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb TTC Platinium en ga regelmatig naar de NS International lounges en ik ben over het algemeen vrij tevreden. Met mijn kaart te tonen word ik zonder problemen gewoon binnengelaten. Qua aanbod is het er wel vrij beperkt, vooral als men vergelijkt met de luchtvaart, maar dat hoort er volgens mij gewoon bij. Vooral de WC's vind ik zeer handig, zijn meestal schoner en goedkoper dan de stationwc's.

    De lounge in Brussel en die in Parijs zijn inderdaad niet half zo goed. In Duitsland heb je daarentegen wel mooie speciale 1e klaslounges waar je op je plek bediend wordt.
     
    Mike vindt dit leuk.
  12. RickFlyer

    RickFlyer Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Hoe zit het precies met de toegangsvoorwaarden voor de lounge icm een NS-BusinessCard, moet je eerste klas reizen of is een tweede klas reis ook voldoende en is een reis überhaupt nodig?
     
  13. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Jammer dat je net gemaakte boekingen niet kan toevoegen op Thalys The Card. Ik ga in maart een fotodagje naar Antwerpen en had geboekt en een dag later maar eens aangemeld voor the card. Dat had ik dus beter andersom kunnen doen. De FAQ vermeldt er weinig over, maar ik zag op een casus op twitter een reactie van TGV dat het dus niet kan. Bij KLM FB kan het wel.
     
  14. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Het toegangsbeleid van de lounges gaat wat veranderen, vanaf 1 maart 2017 zijn reizigers met een 1e klas abonnement binnenland niet langer welkom in de lounge. Ik stond zaterdag met mijn 1e klas abbo op Utrecht centraal, en moest 25 minuten wachten op mijn aansluitende trein. Dus ik zoeken naar de lounge, blijkt die daar helemaal niet te zijn... :(
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2017
  15. Skywalker88

    Skywalker88 Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128
    Zelfde geldt helaas voor NS business card houders.. Toegang tot de lounge was altijd mooi meegenomen als je moest wachten voor de trein, maar om nou 5 euro te moeten te betalen. Nee dat is het zeker niet waard.
     
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Gisteren nog met de Thalys gereden vanuit Antwerpen naar Rotterdam. In A'pen is sowieso geen lounge aanwezig. En tegenwoordig is er gratis wifi aan boord.
     

Deel Deze Pagina