TAV Passport

Discussie in 'Overige programma's' gestart door Chefit, 21 jun 2022.

  1. Chefit

    Chefit Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Iemand wel eens gebruik gemaakt van TAV Passport?

    Met deze kaart heb je wereldwijd toegang tot 400 airportlounges én fasttrack (voor deelnemende )airports) voor jou en 1 gast.
    Website ziet er alleen niet echt 'modern' uit en is meer voor de reiziger die ook wel eens in turkije is, maar je kunt hem zover ik kan zien ook aanvragen als je in het buitenland woont en geen turks adres hebt:
    Do I have to live in Turkey to own card? No, it is not obligatory to live in Turkey for being a card holder.

    Lijst van de lounge kun je terug vinden op de website (mag nog geen links posten :))

    Dit lijkt me alleen nog wel onhandig:
    For the lounges required advanced booking, TAV Passport Card members must make a booking 48 hours in advance via email to reservation @ tavpassport.com. (At least 1 week before) A voucher will be sent to TAV Passport Edition members confirming the booking details.

    Zou dit betekenen dat je altijd moet reserveren of alleen bij de lounges waar het verplicht is om te reserveren van te voren?


    Ben benieuwd naar jullie ervaringen/meningen

    Kosten:
    TAV Passport: 4450 TRY (omgerekend €242,91)
    TAV Passport Edition (verschil niet echt kunnen vinden, wel erg duur): €2700
     
  2. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Ken het niet, maar heb ff snel gekeken en Fast Track lijkt alleen mogelijk op Turkse luchthavens. Als dat zo is dan heb je er weinig aan. Voor Lounge toegang is priority pass dan een betere optie.
     
  3. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    IK zou dan de de Mastercard Black nemen, kost 204 euro per jaar en daar krijg je de priority pass bij (toegang tot meer dan 1000 lounges,

    https://www.yourmastercard.nl/creditcards/mastercard-black/
     

Deel Deze Pagina