Goedemorgen, Over precies twee weken vlieg ik van DUS naar FCO met AB. Als ik nu (via Expertflyer) kijk naar de seat results dan zie ik een aantal stoelen 'bezet' en een aantal 'niet beschikbaar'. Ik kan vanaf 30 uur van tevoren inchecken en een stoel kiezen. Wie heeft er nu al een stoel kunnen kiezen? Waarom zijn een aantal stoelen niet beschikbaar? Groet, Jan
Bij veel airlines kun je via een 'my trip' omgeving al vanaf x maanden van te voren een stoel selecteren, of upgraden naar een economy comfort, premium economy, etc. stoel. Bij OLCI zijn veel mooie stoelen al lang bezet...
Zie dit topic voor afkortingen: http://forum.ikvliegveel.com/threads/forum-hulp-afkortingen-in-de-luchtvaartindustrie.28/ OLCI : Online Check-in
Ik lees op die site free seat reservation voor kaarthouders, niet advanced seat reservation. Je kunt waarschijnlijk dus als non-elite wel een stoel reserveren, al zul je er wat voor moeten betalen.
Die is zeker interessant en makkelijk, maar ik ben benieuwd hoe lang die nog aanblijft gezien de grote interesse uit de VS om maar weer een free checked bag te krijgen.
in ieder geval kan het al is het tegen betaling. Voor een vlucht naar Rome zou ik trouwens niet betalen. Beter is gewoon online inchecken en dan daar een stoel pakken..
Yep! 30 uur van tevoren wekker zetten en snel inloggen/inchecken. Lekker cheap haha. Zit nl. graag voor de vleugels (lees: motoren).
Goede seats kunnen kiezen, rij 9 voor de exit dus had geen stoel achter me. Bagage drop off en het vliegtuig in met passbook is ook leuk! (Nieuw voor mij ) Paspoort trouwens wel thuis kunnen laten..