Stoelkeuze bij check in

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door jongesander, 26 mrt 2016.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Binnenkort ga ik een klein stukje vliegen met SN van BRU naar HAM in hun AVRO RJ-100. Om eerlijk te zijn leek het me altijd al eens leuk om met dit toestel te vliegen, omdat zo'n klein toestel 4 motoren heeft.

    Nu heb ik het Check & Go tarief geboekt omdat ik vrijwel niets mee hoef te nemen. Het duurdere tarief heb ik overwogen wegens vrije stoelkeuze. Hierbij bleek echter dat je ook met dit tarief geen stoelen in de eerste zes rijen kan boeken. Ik wil dit wel graag, vanwege "zicht op de motoren". Deze stoelen zouden alleen beschikbaar zijn voor Flex & Fast of Business.

    Weet iemand of je deze stoelen wel kunt kiezen bij check in als deze stoelen nog beschikbaar zijn?
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nope die eerste zes rijen zal je niet tijdens de online check in kunnen kiezen, tenminste dat is mijn ervaring met de SN vluchten die ik vorig jaar heb gehad.
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Thanx voor je reactie. Nu heb ik maar 45 (minimum) geboden voor een upgrade naar flex & fast. Daar kun je wel kiezen. En anders is het jammer maar helaas.
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Voor zo'n korte vlucht zou ik een gewoon een stoel nemen die beschikbaar is zonder bij te betalen.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Normaal gesproken zou ik dit ook doen. Maar vanwege het type vliegtuig heb ik het er voor over.
     
  6. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Als er maar een beperkt aantal flex passagiers zijn kan het zijn dat de divider enkele rijen opgeschoven wordt, maar dat ga je natuurlijk pas op de dag zelf weten.
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina