Stoelindeling bij inchecken

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door JeeDee, 20 jul 2018.

  1. JeeDee

    JeeDee Newbie

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    Vanmorgen online check-in voor een vlucht naar Madrid met mijn reisgenoot voor morgen.
    In Comfort Class de gok genomen met stoel 3D en 3F in de hoop dat er niemand tussen ons in zou komen zitten.
    De upgrade naar Business voor € 86,= pp geweigerd overigens.

    Tot mijn verbazing zie ik zojuist dat nu stoel 3E bezet is, terwijl er nog voldoende vrije stoelen aanwezig zijn.....
    Zie screenshot.
    Ik kan mij maar moeilijk voorstellen dat iemand zo graag tussenin zit, terwijl er andere opties zijn of heeft KLM hier invloed op?

    Overigens zitten we nu op 4A en 4C, eens kijken wat er nu gaat gebeuren :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik denk dat iemand die bewust heeft gekozen onder het motto; 1. Ik wil zo ver mogelijk vooraan zitten. 2. Ik ga er vanuit dat de overige stoelen waarschijnlijk ook wel bezet zullen zijn uiteindelijk. Zogezegd is die middenstoel geen slechte keuze op rij 3.
     
  3. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Op de een of andere manier kies ik nooit de eerste rij achter het gordijntje. Zit liever een rijtje verder naar achter. Blokkeren ze trouwens niet een aantal stoelen op de voorste rijen een bepaalde tijd voor check-in?
     
    LeidenHub vindt dit leuk.
  4. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Dat ligt aan de bestemming geloof ik. Bij mijn 4 laatste KL vluchten kon ik gewoon direct achter bc zitten. Rij van gordijntje mijd ik liever want dan zit je met dat ding tussen je voeten... Gangpad en raam is geen garantie voor lege middenstoel. Dit werkt het beste ver naar achter want daar wil niemand graag zitten.
     
  5. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    En status helpt, heb regelmatig vrije middenstoel. Als ze nog stoelen moeten vullen, zullen het rijtje van een plat het laatste pakken heb ik de indruk.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  6. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Hoort 3E misschien niet bij 3ABC? Een gezinnetje, en papa op 3E hoopt te kunnen ruilen met 3D...
     
  7. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    3E is op de 737 serie de middenstoel aan de rechterkant. Het is namelijk ABC en DEF.
    bij 747 is het ABC DEFG HJK
    bij 777 ABC DEFG HJK
    bij 787 ABC DEG HJK
    bij A330 AB DEFG HJ
     
  8. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    dat is ook precies wat ik bedoel, upload_2018-7-20_22-41-26.png 3E wil opschuiven naar 3D alleen nog middenpad ertussen, heb precies zoiets vorige maand meegemaakt met een gezinnetje een rij voor mij....
     
  9. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Lijkt me sterk, de rijen erachter kan een gezin nog naast elkaar
     
  10. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    ze gokken door te schuiven naar rij 1 en 2 via upgrade..hele business is nog leeg..vakantietijd: de hele economy wordt immers overboekt en zit helemaal vol..
     
  11. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik wil er nooit meer zitten, hebben jullie dat gordijntje wel eens geroken? wat een stoffig muf ding is dat..hatsjie, hatsjie!

    upload_2018-7-20_23-36-19.png
     
    Flying doc, Carel1, westi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    ik ruik hem al als ik in de slurf sta!
     
    Deleted_member_487 vindt dit leuk.
  13. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    dat muffige is je inflight meal die je daar al ruikt
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2018
    Flying doc, MollyMoon, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik kies altijd bewust voor de rij een rij achter het gordijn. Ik zit graag aan het gangpad en niets zo vervelend dan elke dag dat gordijntje tegen je aan te krijgen. Tevens als je zit te werken is het ook zo dat het gordijntje nog weleens voor de laptop hangt en ook daar kan ik me nogal aan irriteren.

    Vanavond weer naar London, upgrade voor 79,- euro afgewezen, geen enkel voordeel voor ons aangezien ik en mijn reispartner beide platinum zijn en alle voordelen toch wel hebben van lounge en priority.
    Die vliegtuigmaaltijd op dat kleine stukje daar hoef ik het niet voor te doen. Laatst wel voor 79,- euro van Bucharest naar Amsterdam geupgrade, vloog met iemand die geen elite was en op een vlucht van 3 uur is de maaltijd nog wel oke.
     
  15. JeeDee

    JeeDee Newbie

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    Uiteindelijk bleek ook CC volledig vol te zittenen zat de dame van een stelletje tussen ons in en manlief een rij erachter.
    Rij direct achter de Business doe ik ook niet meer inderdaad, een rij daarachter is een betere optie.

    De logica van stoelindeling begrijp ik nog steeds niet, maar dat zal lastig blijven door allerlei oorzaken.
    Dank voor de reacties.
     
  16. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb er net m'n neus zo'n 10 cm van af gehouden en deze rook naar wasmiddel.
     
  17. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Zo te zien hebben de undecoveraccounts meegelezen en zijn ze snel gordijnen gaan wassen...
     
    Flying doc, Carel1 en MollyMoon vinden dit leuk.
  18. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb altijd onvrijwillige confrontaties met dat gordijntje..even bukken, gewapper enz.
     

Deel Deze Pagina