Wel mooie vertalingen op hun site: "[...]Als je al lid bent van een getrouwheidsprogramma van een van de 25[...]"
Ik heb de kit nog niet ontvangen. Ik kreeg afgelopen week echter wel een email waarin aangegeven stond dat ik mijn adresgegevens moest invullen om de kit te ontvangen. Het lijkt erop alsof ze er dus mee bezig zijn. Heb dit inmiddels gedaan, dus nu is het even afwachten.
Nee, want het lukt me niet mn adres in te vullen, bij zipcode krijg ik steeds de melding dat deze invalid is...
Statusmatch gelukt. Ben nu Premium bij ITA expire 01/24 (Gold bij Flying blue, expire 07/22 en dan weer terug naar Silver) Als ik nu in oktober met KLM vlieg, kan ik dan gebruik maken van de privileges van SkyTeam ? Ik las ergens dat dat binnenkort 1 op 1 zou kunnen. Iemand een idee?
Leuk die status match, maar wanneer gaan skyteam partners eindelijk Volare tonen in hun boekingsformulier?
In ieder geval sjieker dan Platinum bij KLM/AF Ga één dezer maanden zeker een vlucht bij ze boeken, ben erg benieuwd...