Sri Lanka Tips

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Lionell, 27 mei 2017.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Goedemiddag!

    Ik weet dat er redelijk wat mensen naar Sri Lanka trekken de komende tijd. Indien jullie vragen hebben, dan hoor ik het graag. Ik zal in dit topic en via een artikel op de front page proberen om zoveel mogelijk informatie te verschaffen.

    Groeten & fijn weekend!
    Lionell
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Visum:

    Ik heb mijn visum via E-Visum.nl geregeld, kostte me 45 euro en binnen 10 min had ik m'n visum via e-mail. Je kan natuurlijk ook gewoon rechtstreeks via de site van Sri Lanka zelf je visum regelen. Dit kost iets minder, dacht iets van 35 USD voor een double entry tourist visa en 20 USD voor een single entry.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2017
    Didier13, Yoran Wijkstra en Daan3 vinden dit leuk.
  2. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Vliegen 9 jan eerst naar Male voor weekje Malediven daarna door naar Sri. Nog niet echt concrete plannen behalve de treinreis vanuit Kandy.
     
    Lionell en Yoran Wijkstra vinden dit leuk.
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    aanrader hotel: Tintagel Paradise Road Colombo (oude villa president)
    aanrader restaurant: ministry of crab (colombo)
     
    Elisabeth, Lionell en Yoran Wijkstra vinden dit leuk.
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Sri Lanka is afgelopen dagen flink getroffen door massale regen met landverschuivingen als gevolg. Ik heb een aantal mensen die ik heb leren kennen gecontacteerd en iedereen is veilig. Het is vooral het zuiden wat getroffen is. De regio rond Nuwara Eliya is blijkbaar getroffen.
    Screen Shot 2017-05-29 at 21.40.17.png
     

Deel Deze Pagina