Sport & Fitness op reis

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Alexo, 8 apr 2016.

  1. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Als ik hier een beetje rond lees dan zie ik dat zo'n beetje iedereen net als ik van lekker eten en drinken houd. Helaas heeft dit ook z'n keerzijde... Ik zelf pak dan ook standaard sportkleding in en neem me iedere keer voor deze reis meer te gaan sporten dan de vorige. Helaas komt het er vaak toch niet echt van door dat de lokatie van het hotel zich niet leent voor een rondje hardlopen, de fitness niet aanwezig is of half uit elkaar valt of door simpelweg tijdgebrek.
    Een bekende gaf mij laatst een fitnesselastiek. Een stuk rubber waar je met een beetje creativiteit het zelfde mee kan als met alle 25 toestellen in een 5* gym. Kosten zijn nog geen 10 Euro, weegt zo goed als niks en iedere 10 minuten spare time op je hotelkamer te gebruiken.

    Voor de gene die ook graag wat lichaamsbeweging krijgt op reis hier de link:

    http://www.decathlon.nl/Kopen/fitnesselastiek

    Sportieve groet,

    Alex
     
    Lionell en FlyRicky vinden dit leuk.
  2. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Leuk idee, ik probeer zoveel mogelijk mijn keuze af te laten hangen van locatie en fitnessmogelijkheden. Ondanks, dat het er niet altijd van komt probeer ik toch twee keer per week te blijven sporten.
     
  3. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Voor mij verschilt het per trip. Korte zakenreizen ben ik gestopt om überhaupt sportkleren mee te nemen, want dat komt er toch nooit van. Als ik verder/langer weg ga neem ik toch vol goede vaak nog hardloopspullen mee, waar ik ze denk ik heel eerlijk gezegd misschien maar 1 op de 6 trips ook echt gebruik.

    Aan de andere kant kan het wel ook heel gaaf zijn om ergens anders hard te lopen, zoals ik laatst door de straten en parkjes van Tokyo meerderen keren heerlijk heb gerend :).
     
    Alexo vindt dit leuk.
  4. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Ik neem het altijd mee maar zoals je zeg komt het er vaak niet van. Vandaar dat ik ook zo blij ben met dit elastiek. ff 10 minuutjes op je kamer iedere dag is al 100% meer dan niks doen.

    Wbt dat hardlopen ben ik het wel met je eens ja. Zal nooit de verbazing in de ogen van de Congolezen vergeten tijdens mijn rondjes hardlopen in Pointe-noire. Of die kokosnoot die ik bijna op mn kop kreeg tijdens mijn dagelijkse rondje rennen op Grand Bahama... :D
     
    FlyRicky vindt dit leuk.
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    We hebben er zo eentje thuis liggen! Goed idee, Alexo, heb deze maar ook meteen ingepakt voor mijn volgende trip.
     
    Alexo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina