Sweet! Zojuist geboekt op de website van Delta. Een ticket voor mijn vrouw en voor mijzelf. Zijn we met kerst en oud en nieuw bij de inlaws! Hierbij de route die ik geboekt heb: BUD-CDG-LAX-SAN-SLC-PDX en vervolgens de terugweg PDX-AMS-BUD De 777-300ERs die van CDG naar LAX vliegen zijn als het goed is de layflat seats met 1-2-1 configuratie.
En de kist die ik vandaag terug had uit BKK. Heen ook trouwens. Meteen ook de reden dat ik geen J had geboekt of upgrades heb overwogen.
de fly delta app van delta airlines. BUD-AMS AMS-YYZ YYZ-AMS AMS-BUD, september heen en december terug. net voor een vriend geboekt BUD-SFO retour Juli heen aug terug. werkte in zowel de delta app als de klm app
Super deze deal. Helaas HNL niet meer gelukt, maar wel mooi kerst tripje geboekt met z'n tweetjes naar SFO en terug vanuit LAX via Delta app, mooi nog extra CDG segmentje tussen kunnen proppen voor extra XP. Zin in!
En omdat het kon, zojuist ook maar eentje geboekt naar Atlanta met kerst en eerste anderhalve week van 2021. Het is immers toch fully refundable, dus als het niet uitkomt annuleren we gewoon
Ook maar even een boeking gemaakt. Deze ging niet helemaal vlekkeloos. Bij de betaling met AMEX kreeg ik een time out. AMEX stuurt een push bericht dat er een betaling van HUF is geboekt. Echter als ik inlog bij AMEX, dan zie ik niks. En van KLM krijg ik met toch een vreemd mailtje. Zie hier: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- FROM: <[email protected]> Boeking bevestigd - Boekingsreferentie : XXXXX Geachte heer, Uw boeking XXXXX is bevestigd. U kunt uw reisgegevens raadplegen op onze website onder Mijn reserveringen. Wij danken u voor uw vertrouwen. KLM. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Heeft dit te maken omdat het Hongarije is? Heb nog nooit een amateuristisch mailtje ontvangen van KLM. Of moeten ze dit nog handmatig verwerken? De boeking is online terug te vinden bij zowel AF, KL als DL. Alleen zonder ticketnummer. Gewoon laten gaan of actie ondernemen?? Route is trouwens BUD-AMS-MSP-LAS v.v. In Delta One met de A350.
Wel vreemd dat er geen ticketnummer staat. Wanneer ik via KLM boek komt er altijd meteen een ticketnummer na het betalen. Misschien even KLM bellen voor de zekerheid?
Kunnen jullie trouwens je reis wijzigen op de delta website? Bij mij staat dat ik telefonisch contact op moet nemen om te wijzigen.
Ja ik kan wijzigen via de app. Maar kan eigenlijk alleen naar MSP ipv SEA wijzigen qua layover, dus heeft weinig zin. Zou eventueel nog een tussenstop via CDG kunnen doen maar heb geen zin om in BUD al om 6am te moeten vertrekken.
Oei.. die heb ik wel.. Zelf geboekt bij KLM en ook daar kan ik niet wijzigen. Correctie: Het is mij zojuist wel gelukt via de app van KLM.