SKYTEAM: BUD-USA vanaf 550 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Nvgfocus, 14 mrt 2020.

  1. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Het Delta nummer wat ik heb gebeld is: +1-4047145104
     
    Ambtenaruh en Maarten_22 vinden dit leuk.
  2. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    BUD - LAX was zo een goede deal.. maar nu vertrekdatum van 09.12 dichtbij komt moet ik concluderen dat het niet door kan gaan. Ik heb weinig succes via KLM Platinum lijn / Delta iMessage... moet elke keer 2000-2500 EUR bij betalen. Iemand tips?
     
  3. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Heb je geboekt via Delta? Dan zou ik even bellen met ze op +1-4047145104
    Die hebben mij heel fijn geholpen toen ik er met KLM niet uit kwam.
     
  4. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Da's toch geen toll free nummer maar gewoon een Atlanta area code nummer. Of heb ik het mis?
     
  5. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Is een rechtstreeks nummer van Delta. Had KLM doorgegeven toen zij mij niet verder konden helpen. Inderdaad Atlanta area code.
     
  6. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Hoe staat het ervoor met jullie BUD fares?

    Toen dit tarief beschikbaar kwam op 15 maart, ticket naar Hawaï geboekt voor Feb 2021, met gedachte: "dan is alles al lang weer normaal". Ondertussen is het nog lang niet duidelijk wanneer de VS weer open gaat en hoe reizen er dan uit zal zien. Binnen kort met Delta gaan bellen over uitstellen naar 2022, ook omdat ik nog de andere BUD fares heb staan:

    NYC: Eerst voor Mei 2020, nu omgeboekt naar April 2021
    SFO/LAS: Geboekt voor September 2020, omgeboekt naar Mei 2021
    EYW: Geboekt for Dec 2020, geannuleerd en ondertussen geld terug.

    Dat is naast nog naast de ALG en LUX fares die ik heb staan...:confused:
     
  7. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    BUD-HNL van juli 2020 verzet naar mei 2021. In juli dacht ik nog dat mei 2021 makkelijk haalbaar was maar nu met Blow Jiden niet meer. Waarschijnlijk moet ik hem weer verzetten, liefst naar W20/21 maar we'll see.
     
  8. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Die van mij had ik al verzet naar april 2021. Ik verwacht nog wel een schedule change en neem dan op termijn nog wel even contact op met DL en hoop dat ik m naar september 2021 kan wijzigen.

    Had nu op de terugweg een A330 waar ik eigenlijk niet zo content mee was, dus hoop dat ik de boel dan ook kan wijzigen naar een A330neo of een A350 ;)
     
  9. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Hier nog 3 boekingen 'actief';

    AUS verzet en nog een keer verzet naar 2021
    AUS verzet en omgezet naar Unused eTicket met expiration Date: 12/31/2022
    HNL geboekt voor JAN2021, hebben nog niks gedaan. Trip zelf is wel al volledig veranderd en een dag eerder nav annuleringen en vluchtwijzigingen van de airlines.
     
  10. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Ik heb er 1, waarvan BUD-AMS al gevlogen is. Rest verzet van openjaw VS/YVR naar alleen Canada in april 2021. Tijd zal leren of dit wat gaat worden.
     
  11. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    150
    Trofeepunten:
    43
    Beste mensen,

    Momenteel bezig met omboeken van deze goede reis. Voor het eerst ooit dat ik ook iets online kan wijzigen met betrekking tot deze boeking, loop al een tijdje te klungelen. Tot nu toe krijg ik alleen maar opties die minimaal 400.000 HUF duurder zijn, iemand andere ervaring? Heeft het zin om met KLM te bellen en dat er dan wellicht een goedkopere prijs zal komen? Ben benieuwd naar jullie inschattingen/tips. :)
     
  12. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    je tickets zijn in in fare class J en I (check je origineel ticket).
    ga dan zelfde begin en eindbestemming puzzelen op itamatrix zodat je een nieuwe datum hebt waar je binnen europa (BUD-AMS of BUD-CDG) J hebt en je longhaul stuk in I, vluchtnummers opschrijven en dan KLM bellen dan kan het kosteloos.

    en anders KLM bellen en zeggen dat je rond periode X wilt en zeggen ik wil zelfde boekingsklasses als origineel ticket maar dan is het lastiger om te kijken of er availabillity is. ze zijn je dankbaar als je het zelf al uitzoekt.


    met een hoop gedonder zo al 1 bud trip kunnen omboeken en 1 andere trip van over een paar weken tot volgende herfst
     
  13. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Is het iemand dit jaar nog gelukt om iets nieuws te boeken zonder bij te betalen? Ik denk dat het onmogelijke opgaven is dus overweeg een full refund.
     
  14. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Ik kon mijn 074 ticket van 26 januari een maand opschuiven. Ben benieuwd of dat volgende maand weer kan.
     
  15. Pictor

    Pictor Blue Tier

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    623
    Trofeepunten:
    123
    Eind november eerste keer gebeld met platinum lijn om BUD-HNL te verzetten naar eind dit jaar. Inmiddels meerdere keren contact gehad maar mederwerker kan nog geen uitsluitsel geven, laat wel doorschemeren goede hoop te hebben dat het voor elkaar komt zonder echte toezegging te doen.
    Ik heb geduld......
     
    Thijsk en DirkOnTour vinden dit leuk.
  16. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Ik had een Delta (006) ticket en die om laten zetten naar een eTicket to reuse, blijft geldig voor dezelfde vertrek/bestemming, in mijn geval BUD-SFO, mits zelfde farebucket (I) beschikbaar is. Boeken kan tot en met 31-12-2022 en reizen mag zelfs daarna.

    Even via Skype (gratis) met Delta (US nummer) bellen en het was binnen een paar minuten geregeld.
     
    Grouchy en Maarten_22 vinden dit leuk.
  17. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Iemand al ervaring met het weer actief maken van een eTicket to reuse?
     
  18. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Geen hands-on ervaring maar mijn plan was om in ITA Matrix vluchten te zoeken waar I beschikbaar is om vervolgens DL te bellen om te boeken. Je oude ticketnummer is overigens je vouchernummer.
     
    Grouchy en Maarten_22 vinden dit leuk.
  19. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Even wachten tot het zomerschema van delta bekend is met de A330-900 of A350 Delta One suite.
     
  20. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Zelfde hier. Mondelinge toezegging dat alles niets extra's gaat kosten, zolang de I class maar beschikbaar is. Ik heb er wel vertrouwen in.
     

Deel Deze Pagina