SKY | BUSINESS | DUS-CAS | 434 EURO | 60 XP

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Michiel, 9 nov 2018.

  1. Michiel

    Michiel Newbie

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Voor wie de (EU) business class van CITYJET wil proberen.. Dusseldorf - Casablanca voor een schappelijke business class prijs beschikbaar. Schermafbeelding 2018-11-09 om 19.38.33.png

    Zelf nog geen ervaring met CITYJET. Is het een aan te bevelen ervaring?

    Op de heenweg wel een lange lay-over op CDG. Maar het is wel weer leuk om een dagje Parijs aan te doen.
     
  2. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Zelf geen ervaring met business class in Cityjet. Wel veel met Cityhopper, waar de crew en de service de meeste invloed hebben in de beleving.

    Ook te doen met AF en HOP! voor 425,- zonder een dag over te hoeven blijven in CDG maar met een tussenstop van 1.55u

    https://goo.gl/flights/Pc1jA

    Met een Embrear 190, Airbus 319 en 320.

    Bedenk dat DUS-CDG in een uur echt heel kort is in deze klasse. CDG-CMN 3u, wat misschien wel weer veel is in dit type.. ;)

    Wil je een weekendje naar CMN? Gaat het om punten? Of ..?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2018
    Michiel vindt dit leuk.
  3. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    #shittyjet zou vooral voor de punten gaan en niet voor de ervaring ;)
     
  4. Michiel

    Michiel Newbie

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Ikzelf ga vooral voor XP punten als ik boek :)
     
  5. MdT

    MdT Blue Tier

    Berichten:
    375
    Leuk Bevonden:
    227
    Trofeepunten:
    43
    Toevallig zelf onlangs met CityJet gevlogen van Parijs naar Dublin. Het toestel zat niet vol, dus kon ik voorin zitten. Buiten het feit dat er meer beenruimte was, bleef het daar ook wel bij. Zoals hierboven al gezegd wordt, alleen voor XP interessant. Wil je dan toch een iets volwaardiger BC gevoel krijgen, dan zou ik voor AF of KL zelf kiezen, ondanks dat het 'normale' stoelen zijn.
     
    Michiel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina