[SK] PRG-HGH(SHA)-HKG-PRG stopovers in J 1575 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Geel, 15 jul 2016.

  1. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Volgens mij een goede prijs. Datum in screenshot zijn een voorbeeld, je kan ook langer in HK verblijven en ook andere airliners voor de HGH-HKG leg kiezen. Je kan er ook voor kiezen direct naar AMS te vliegen vanuit PRG op de heenweg. Het parijs voorbeeld is voor de mensen die miles/segmenten sparen. Deze fare laat ook routing over BKK toe maar dat heb ik verder niet uitgezocht. Met de trein ben je vanuit HGH in 1 uur in SHA. HGH zelf is ook een interessante plek om te bezoeken.


    [​IMG]
     
    FlyRicky, high_class, Wouter en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Verdraaid Geel, da's een aardige reis. 'k Vind het geen straf om in Hong Kong te zijn, in Singapore trouwens ook niet. Heb de intentie om aan het eind van het jaar daat te zijn en mogelijk vanaf HGK weer terug naar Europa.
    Hoe ben je deze route tegen gekomen?
     
  3. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Fare rules via expert flyer op basis van beschikbare fares. Dat is hoe je het altijd zou moeten plannen. Naar SIN zit ws CGK in de mix omdat KLM daar naartoe doorvliegt.

    oeps DPS bedoel ik, dat is een dure route
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2016
  4. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Toch maar weer m'n Expert Flyer activeren; had'm laten verlopen.

    Ga je bovenstaande route zelf vliegen?

    De prijs mag voor een business class ticket acceptabel zijn maar vind je het niet jammer van je tijd om eerst naar PRG te vliegen om de reis aan te vangen? AMS PRG is niet kosteloos en waarschijnlijk moet je de nacht ervoor overnachten om de ochtendvlucht te kunnen nemen. Kost ook geld. Schiet je er wat mee op of is het puur voor de miles/segmenten?

    Zou je op de terugweg in AMS je koffer van de band kunnen halen?
     
  5. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28

    Ik ga regelmatig naar PVG dit zijn routes die voor mijzelf handig zijn dus ik vlieg dit wel eens ja. HKG is voor mij een vakantie tripje. De route is een voorbeeld als ik hem daadwerkelijk boek, dan boek ik hem handiger, bijvoorbeeld het Praag-Amsterdam gedeelte op een andere dag en niet over Parijs. Als je dat op de terugweg doet krijg je de koffer terug, kan je de dag daarop kijken of je voor de miles nog naar Praag wilt vliegen.

    Praag is best leuke stad, bus en metro vanaf vliegveld is uitstekend en goedkoop (dagkaart) en dan hapje eten in de binnenstad bij Field Restaurant bv.
     

Deel Deze Pagina